dvn Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Som topic antyder, lurer jeg på om fastwrite skal være på eller av for å oppnå høyest score? Regner med at AGP skal være satt til 8x, men når jeg rebooter etter å ha stilt den inn, blir den satt til "OFF"? Det skal da ikke være riktig? Og jeg har satt AA og AF til "Application Preference". Fått ny pc i dag, skal benche nuh! Lenke til kommentar
dvn Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Noen andre som vet? Vil gjerne kjøre 3dmark så fort som mulig! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Sjekk først om kortet ditt har støtte for fastwrite, hvis så gå til bios og enablet det. Mvh Ps. du kan også sjekke det med siggen min: AIDA32 Endret 19. desember 2003 av jarmo Lenke til kommentar
razer Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hvis du ikke vet hva som er best kan du jo først enable, så teste 3dmark og omvendt og se når du får mest poeng. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Holder akkurat på å kjøre 3dmark 01, og det med fastwrite av og agp hastigheten satt til OFF (?). Problemet med agp hastigheten kan vel være å finne i BIOS, så kikker der etterpå om man kan stille det der. Edit: 3DMark 01 uten fastwrite og AGP hastighet satt til OFF: 14755 3DMark 01 med fastwrite og AGP hastighet satt til OFF: x Teste mere nuh! (SKAL vel klare mer enn 14755? se sig) Endret 19. desember 2003 av dvn Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Holder akkurat på å kjøre 3dmark 01, og det med fastwrite av og agp hastigheten satt til OFF (?). Problemet med agp hastigheten kan vel være å finne i BIOS, så kikker der etterpå om man kan stille det der. Det kan du gjøre.... Endret 19. desember 2003 av jarmo Lenke til kommentar
dvn Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Gikk inn i BIOS, men klarte ikke å finne noe om AGP hastighet eller fastwrite. Og jeg prøvde å stille fastwrite til "on" i windows, men når jeg restarta, var den satt tilbake til "off".. aner ikke om dette er normalt, noen som kan sjekke hvordan dere har det? For jeg burde vel få bedre score enn 14755? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Finnes ofte under Advanced chipset oppsettet.. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Finnes ofte under Advanced chipset oppsettet.. Kikka der, men fant ikke noe om AGP.. Kjører nå 3dmark 03, og ser den får kjørt seg meget kraftig! På den ene CPU testen var den nede i 0 lenge.. og maks på 5-8 fps.. snart ferdig, poster resultatet da. Edit: fikk 5330 3dmarks. Skjønner bare fremdeles ikke det med agp hastigheten.. Endret 19. desember 2003 av dvn Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 væit ikke? Vitsen med det innlegget? (kanskje like stor vits som dette, men er det mulig?) Hvis alle skulle svart det på hvert innlegg man leste, hadde det blitt mange teite svar. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 I følge Aida32 er også AGP "OFF", og står under "Problems", så det skal da vel ikke være riktig? Noen som vet hvordan jeg kan få slått på AGP? Eller hva det er som menes.. Noe galt er det i hvert fall! Bilde Hjelp Lenke til kommentar
Arne Anka Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Kör fastwrite disable det ger oftast lite bättre poäng Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Holder akkurat på å kjøre 3dmark 01, og det med fastwrite av og agp hastigheten satt til OFF (?). Problemet med agp hastigheten kan vel være å finne i BIOS, så kikker der etterpå om man kan stille det der. Edit: 3DMark 01 uten fastwrite og AGP hastighet satt til OFF: 14755 3DMark 01 med fastwrite og AGP hastighet satt til OFF: x Teste mere nuh! (SKAL vel klare mer enn 14755? se sig) du MÅ klare mere enn 14755 jeg klarte 14675 med mitt radeon 9500pro kort Lenke til kommentar
Kark Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 I følge Aida32 er også AGP "OFF", og står under "Problems", så det skal da vel ikke være riktig? Noen som vet hvordan jeg kan få slått på AGP? Eller hva det er som menes.. Noe galt er det i hvert fall! Bilde Hjelp Hei, i bios på mitt Abit kort er det en setting som jeg kan velge om displaydevice er pci kort eller agp kort og den står på pci kort pr default.Jeg har bare hatt et Msi mobo og husker ikke hvordan det er der,jeg er på jobb pc,n nå så jeg får ikke sjekket min egen pc nå.Men håper dette kan hjelpe deg videre Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) får man ikke mere enn 14700 med 9800pro.. da skal jaggu jeg legge sjelen i og prøve å få 1500 til med mitt kort, og ikke kjøpe 9800pro Endret 29. desember 2003 av wichtom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå