Cthulhu Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Men skal du se på Netflix, kommer du til å måtte betale.Nå skal Wi-Fi bli gratis på Norwegians langturer Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Surfing er gratis, men strømming vil koste Bra! Ingenting er verre enn å prøve å laste inn VG når familen på tolv foran deg stjeler all båndbredde mens de ser på 8K Netflix. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 (endret) Regner med at VPN da blir blokkert over en lav sko? Slik at man ikke har noen reell beskyttelsesmekanisme på "åpne WiFi-nett" i mot andre flypassasjer-hackere eller tredjeparter som kontrollerer den internett-linjen til flyet du er ombord på (passasjerlister og greier). Endret 9. januar 2019 av G Lenke til kommentar
NPV Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Når det gjelder norwegians WIFI trenger du ikke VPN for å beskytte deg mot tredjeparter, du trenger det for å beskytte deg mot Norwegian. Da jeg testet det på en innenlands flight manipulerte de trafikken for å sette inn sin egen reklame i sidene jeg så på. Totalt uakseptabelt og det at de tror det er OK gjør at jeg har null tiltro til at de er i stand til å levere en sikker og god løsning. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Heldigvis har både plex og netflix støtte for offline inhold slik at en kan forbrede seg litt til lange flyturer. Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Når det gjelder norwegians WIFI trenger du ikke VPN for å beskytte deg mot tredjeparter, du trenger det for å beskytte deg mot Norwegian. Da jeg testet det på en innenlands flight manipulerte de trafikken for å sette inn sin egen reklame i sidene jeg så på. Totalt uakseptabelt og det at de tror det er OK gjør at jeg har null tiltro til at de er i stand til å levere en sikker og god løsning. Er det i det hele tatt lov? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå