steinjarle Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 I alle fall om Hyundai får det som de vil.Om noen år kan bilen din ha fått bein å gå på Lenke til kommentar
oophus Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Om ikke annet, så er den jo stilig. 4 Lenke til kommentar
memotional Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Stilig, endelig en god ide. 1 Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Etter min mening så er jo det kuleste at man kan bytte ut passasjermodulen. Mon tro om det kan gjøres i fart? Jeg ser for meg et par scenarioer... 1 Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Nå snakker vi konsept. Alt annet med ville linjer og gressplen i interiøret er bare tull. Lenke til kommentar
Øystein Jakobsen Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 !Dette! er nyvinning!! Et snakkende toalettsete eller en iphone med pittelitt større batteri er knapt revolusjonerende, men her snakker vi! Dette er faktisk et kult og meget mulig gjennomførbart konsept. Klart dette avhenger av kostnader, robusthet, rekkevidde, vedlikehold osv - men jeg ser ingenting absurd eller sci-fi med dette. Kjør/Gå på! Lenke til kommentar
oophus Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Kjør/Gå på! Enig. Endelig kan man kjøre helt opp til hytta. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Synes det var fryktelige små tynne hjul på bilene som er vist. Forøvrig et kult konsept. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Synes det var fryktelige små tynne hjul på bilene som er vist. Forøvrig et kult konsept. Trur ikke autobahn i tyskland er målet til slike biler. Syns konseptvideoen viste målet med den jeg, på en god måte. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Hva med sykkelen? kan den få bein? MDG mener jo at vi ikke skal ha biler Lenke til kommentar
1P4XZQB7 Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 !Dette! er nyvinning!! …akkurat. • Excavator Is A Better Dancer Than You [Youtube] • DARPA Literally Just Reinvented The Wheel [Digg Video] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Hva med sykkelen? kan den få bein? MDG mener jo at vi ikke skal ha biler Lenke til kommentar
Arvid Lenes Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 moro å se noen tenker i samme baner som meg og sikkert andre- - mulighetene er store og eg har fantasert om en vanntett farkost med sammenleggbar autogyrorotor og halebom , skyvepropell og vannjet . eg ville hatt 6 bein fordi et 6 beint insekt er en mye stødigere plattform enn et firebeint dyr - men eg ville hatt hjul bare på hjørnebeina . min konseptfarkost ville både fly og virke bra som planende båt og ville krabbe seg fram der folk såvidt ville kunne gå ....eg har hodet fullt av tekniske detaljer og ideer om saken og mye annet ... Lenke til kommentar
Surge Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Litt sånn Petter Smart oppfinnelse - ham slipper jo også å ta hensyn til medbrakt energi for å drifte tingene sine... 1 Lenke til kommentar
000psy000 Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Hvis vi ikke har asfaltstøv nå, så vil vi iallefall få det da...Skulle jeg tro... Lenke til kommentar
G Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Om ikke annet, så er den jo stilig. Og kan nyttes til å redde flomofre i en ny "katrina"-storm? Lenke til kommentar
G Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 (endret) Hva med sykkelen? kan den få bein? MDG mener jo at vi ikke skal ha biler Ja i framtiden blir det kun edderkopp-transport ala Red Alert 2 (sovjet side av krigen) Endret 9. januar 2019 av G 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Tviler den kommer forbi konseptet men.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Denne vil jo passe perfekt her på sør- og østlandet hvor folk kjører ut til de ser mannen med ljåen bare det kommer 1mm med snø. Da kan de bare labbe opp på veien igjen og kjøre videre til de kjører utfor igjen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå