T.F.T Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) hei jeg skjønner ikke hvorfor tilbakemeldinger-forumet ligger under kategorien hardware. hva har en tilbakemelding til hw.no å gjøre med hardware? syntes det hører best hjemme i off topic kategorien. hardware er jo noe du har inne i pc-en din. kan være jeg tar feil altså sånn syntes jeg det er med diskuterte artikler forumet også Endret 19. desember 2003 av T.F.T Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Det er jo snakk om tilbakemeldinger fra brukere hardware.no Det er snakk om diskutering av artikler som er skrevet av hardware.no Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Det er jo snakk om tilbakemeldinger fra brukere hardware.no Det er snakk om diskutering av artikler som er skrevet av hardware.no når jeg snakker om hardware så mener jeg ikke forumet. da snakker jeg om det du har inne i pc-en din. snakker jeg om hardware.no så skriver jeg hardware.no eller bare hw.no Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Dette forumet er det offisielle forumet til nettstedet www.hardware.no. Kategorien "Spill" er det offisiellet forumet til nettstedet www.gamer.no som ikke har mer til felles med HW.no enn at de er partnere. Off-Topic-delen er bare en *sleng-på*-del som hører til alle forumene hvor folk kan poste hva de vil og chatte i vei om hvordan de liker å drite med mer. Folk som leser HW.no og ønsker å komme med en kommentar til nettstedet må jo ha et logisk sted å stille spørsmålet og da er forumet den mest naturlige plassen. "Kategorien" Hardware er også da den logiske. Siden disse forskjellige nettstedene er forskjellige, må de også ha forskjellige steder folk kan poste tilbakemeldinger til dem på. Hvis alle nettstedene skulle hatt sin "Tilbakemeldinger" i Off-Topic hadde det enten blitt MANGE underkategorier der, eller poster om Amotor sammen med Barbara.no og lignende. Så da må man holde ting separert. Og da legger man til disse underkategoriene "Tilbakemeldinger" i det forumet som nettstedet har... Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Blib skjønte tegninga uten noen teknisk utdannelse. ALL HAIL BLIB! Noen ganger nytter det faktisk å tenke seg litt om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå