iR' BR34K Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 RTX 2060 plasserer seg på toppen av mellomklassen med imponerande yting.Nytt gamingskjermkort frå Nvidia ute neste veke Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Bare de virker denne gangen... Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Final Fantasy XV støtter vel ikke DLSS, bare gjennom benchmarken så vidt jeg husker? Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Dette blir kanskje å helle bensin på bålet, inne i kirka, mens en banner og sverter..... Men for meg er det knekkende likegyldig hva de nye kortene yter i spill. Det som derimot er interessant er hvordan de yter i forhold til rendering i programvare som f.eks. Autodesk Maya. Det hadde vært interessant å vite =D Lenke til kommentar
eindude Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Final Fantasy XV støtter vel ikke DLSS, bare gjennom benchmarken så vidt jeg husker? Bare i 4k. Det kortet er temmelig meh tho. Sjekk ut linus tech på yt. Han har testet det Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Dette blir kanskje å helle bensin på bålet, inne i kirka, mens en banner og sverter..... Men for meg er det knekkende likegyldig hva de nye kortene yter i spill. Det som derimot er interessant er hvordan de yter i forhold til rendering i programvare som f.eks. Autodesk Maya. Det hadde vært interessant å vite =D Da for du kjøpe et ikke gaming kort ala Titan kortene til Nvidia 2 Lenke til kommentar
Tharnis Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Bare de virker denne gangen... Har hatt 2080 siden lansering som fungerer helt fint. Det var en del av produksjonen av 2080ti som hadde noen utfordringer. Lenke til kommentar
Tharnis Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Final Fantasy XV støtter vel ikke DLSS, bare gjennom benchmarken så vidt jeg husker? De har patchet inn DLSS i selve hovedspillet nå. Var vel i desember engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå