iR' BR34K Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Nvidia går vekk frå kritikkverdig forretningspraksis.Endeleg får dei med Nvidia-skjermkort lov til å bruke FreeSync Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Veldig koselig nyhet. Dog ville jeg nok kjøpt meg en G-sync skjerm for å være sikker på at det ikke blir store problemer. Er alltid ett eller annet som kan gå gale. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Veldig koselig nyhet. Dog ville jeg nok kjøpt meg en G-sync skjerm for å være sikker på at det ikke blir store problemer. Er alltid ett eller annet som kan gå gale. Er på markedet for en ny PC-skjerm, og har en Acer Predator 27"XB1 hjemme på prøving. Klarer dog ikke helt å slutte å irritere meg over at Nvidia skal ha 1000,-+ for at jeg skal være sikret en tearfri hverdag. Jeg skal også bygge meg en ny PC og vurderer nå sterkt å gå over til AMD/Radeon for å kunne stå bedre stilt mtp støtte for åpen teknologi. Skjermen skal uansett tilbake da jeg sliter med for lyst bilde i Win 8.1. (Spill funker veldig bra, men får ikke godt bilde på skrivebordet) 1 Lenke til kommentar
Exlerator Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Whoop whoop smiley i margen til Nvidia <3 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) Skjermen skal uansett tilbake da jeg sliter med for lyst bilde i Win 8.1. (Spill funker veldig bra, men får ikke godt bilde på skrivebordet) Da kalibrerer du skjermen Endret 8. januar 2019 av OlaHaldor 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 "Endeleg får dei med Nvidia-skjermkort lov til å bruke FreeSync" nå hadde strengt tatt de med Nvidia-skjermkort lov til å bruke FreeSync før også, det krevde bare at de måtte ha en AMD-skjermkort i tillegg Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) Er på markedet for en ny PC-skjerm, og har en Acer Predator 27"XB1 hjemme på prøving. Klarer dog ikke helt å slutte å irritere meg over at Nvidia skal ha 1000,-+ for at jeg skal være sikret en tearfri hverdag. Jeg skal også bygge meg en ny PC og vurderer nå sterkt å gå over til AMD/Radeon for å kunne stå bedre stilt mtp støtte for åpen teknologi. Skjermen skal uansett tilbake da jeg sliter med for lyst bilde i Win 8.1. (Spill funker veldig bra, men får ikke godt bilde på skrivebordet) Hørtes ut som er problem med feil instillinger på skjerm eller skjermkort med tanke på sortnivå. Prøv å bytt mellom RGB (0-255) og YCbCr (16-235). Endret 8. januar 2019 av Allostasis 1 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 "Endeleg får dei med Nvidia-skjermkort lov til å bruke FreeSync" nå hadde strengt tatt de med Nvidia-skjermkort lov til å bruke FreeSync før også, det krevde bare at de måtte ha en AMD-skjermkort i tillegg Nei, de kunne f.eks ha en AMD apu som 2200G eller 2400G og ha Nvidiakort og bruke NV-kortet med freesync 1 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Det er ikkje berre dei skjermane på kompatibilitetslista som kan brukast, men det er berre dei Freesync blir slått på automatisk på. Nvidia opnar for at alle skjermar med Adaptive Sync, men brukeren må aktiverer det sjølv, og dei garanterer ikkje kor godt det vil fungere. Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Kanskje dei då også kan åpne for at alle som har AMD skjermkort kan bruke free-sync på en g-sync monitor? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Skjermen skal uansett tilbake da jeg sliter med for lyst bilde i Win 8.1. (Spill funker veldig bra, men får ikke godt bilde på skrivebordet) Gå inn på Nvidia Kontrollpanel > Fargeinnstillinger for skrivebordet. Der kan du justere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå