AfterGlow Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Vive Cosmos er navnet på HTCs neste VR-briller.Dette er HTC Vive-oppfølgeren Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Femmenalt! Fint å se at de kjører på med nye gadgets. VR har kanskje ikke tatt verden med storm enda, men de holder en fin fart i riktig retning. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Enda en stand alone... Men tror nok jeg kommer til å gå for Oculus Quest. Virker som det er mer eksklusive spill etc der? Lenke til kommentar
Iki Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Enda en stand alone... Men tror nok jeg kommer til å gå for Oculus Quest. Virker som det er mer eksklusive spill etc der? Dette er vel ikke en stand alone? Men heller htc sin utgave av Windows mixed reality? (acer og samsung har slike) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Dette er vel ikke en stand alone? Men heller htc sin utgave av Windows mixed reality? (acer og samsung har slike) Ja du har rett. Jeg som ble forvirret av noe jeg leste tidligere en plass. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Jeg håper kontrollerene med analog styrespak blir kompatible med HTC Vive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå