AnonymDiskusjon Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Eg er forelsket i en dame på 22 år. Hun sitter i rullestol og har en diagnose Noe med ryggen.. Hun har og noe som heter vannhode. Hun er forelsket i meg. Jeg lurer bare på om eg faktisk kan miste lisensen som helsefagarbeider vi blir kjærester? Dette er ikke en bruker, men ei eg har blitt kjent med privat. Ho er lam fra hoftene og ned, men ellers oppegående og klar i hodet slik som oss andre. Men er det noen lover som gjør at eg faktisk kan miste lisensen og jobben visst eg innleder et forhold til henne Eg er jo helsefagarbeider og er vel litt strengt på noen punkter? Bør eg kanskje snakke med leder om dette slik eg har ting helt på det rene? Anonymous poster hash: 95323...2bc Lenke til kommentar
afterall Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Hvis du ikke er involvert med denne personen gjennom jobb - hvorfor skulle det da være noe problem? 8 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) Fant en artikkel her: https://sykepleien.no/2015/03/av-omsorg-gror-det-folelser Private og intime forhold mellom helsepersonell og deres pasienter er ikke tillatt og kan medføre tap av autorisasjon. Misforsto.... Dette er ikke en bruker ja.... Lese ordentlig før jeg svarer... Ja... Endret 8. januar 2019 av Invader Zim Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 nei, ingen fare sålenge du ikke har møtt henne gjennom jobb. Er det privat så er det privat. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) Jeg dater en med CP, møtt gjennom snapchat. Helt lovlig. Lykke til med kjærligheten Edit: jeg er helsefagarbeider Endret 8. januar 2019 av Overmoden 3.0 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Go for it Men er det bare meg eller er menn mer villige til å date kvinner med handikap enn omvendt? Hører titt og ofte om menn som gjør det men aldri kvinner. Er egentlig menn mer omsorgspersoner enn kvinner? Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Go for it Men er det bare meg eller er menn mer villige til å date kvinner med handikap enn omvendt? Hører titt og ofte om menn som gjør det men aldri kvinner. Er egentlig menn mer omsorgspersoner enn kvinner? Jeg er kvinne og er sammen med en med handikap. Har aldri sett at det er mer menn enn kvinner som dater noen med handikap 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Jeg er kvinne og er sammen med en med handikap. Har aldri sett at det er mer menn enn kvinner som dater noen med handikapKudos til deg Men var han handikappet før dere møttes eller ble han det senere? For ja jeg vet om damer som dater/er gift med folk med handikap, men disse personene var "friske" når de møttes. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Kudos til deg Men var han handikappet før dere møttes eller ble han det senere? For ja jeg vet om damer som dater/er gift med folk med handikap, men disse personene var "friske" når de møttes. CP er man født med og han er eldre enn meg. Så. Hehe 2 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Ok Skal selvfølgelig ikke spør deg mer om hans sykdom og ønsker han og dere alt godt. Lenke til kommentar
Overmoden 3.0 Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Ok Skal selvfølgelig ikke spør deg mer om hans sykdom og ønsker han og dere alt godt. Er ikke så veldig mye mer å si egentlig uansett. Er jo ulike grader av CP, noen er jo i rullestol osv, det er ikke typen min. Men han går som en pingvin som han så fint sier. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Go for it Men er det bare meg eller er menn mer villige til å date kvinner med handikap enn omvendt? Hører titt og ofte om menn som gjør det men aldri kvinner. Er egentlig menn mer omsorgspersoner enn kvinner? Menn er mer villige til å date kvinner enn omvendt. 2 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Menn er mer villige til å date kvinner enn omvendt.Godt poeng. Kvinner velger, mens menn blir valgt. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Høres ut som ryggmargsbrokk. Jeg skjønner at du er skeptisk TS, spesielt slik samfunnet er nå så skal man være ekstra forsiktig med å ikke misbruke de som ikke er i stand til å beskytte seg selv (halleluja egentlig, med tanke på den nylige nyheten om kvinnen som lå i koma i flere år som nettopp fødte ett barn..) men hun er 100% der så lenge vannhodet ikke har påvirket hjernen hennes, er hun født eller oppvokst i norge så har norske leger sørget for at hun er så funksjonell som mulig. Kos deg og ikke vær redd for å miste jobben, ikke er det noe moralsk galt i at du er keen på henne heller. Go for it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå