Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bluescreen laptop, Acer Predator Helios 300


Anbefalte innlegg

Første jeg gjorde etter jeg kjøpte pcen installerte jeg windows på nytt for å slippe alle produsent programmer. Om dette var så lurt, begynner jeg å lure litt på for jeg har slitt med bsod i et år nå. Med litt diverse forskjellige meldinger. Har vell hatt rundt ca  30-40stk.:

System service exception

Memory_management

System thread exception not handled

Kmode exception not handled

Critical structure corruption

Page fault in nonpaged area

 

Har prøvd oppdatert et par drivere om gangen for luke ut hva det kan være, uten noe tydelig hell, i desember tok jeg en gjennomgang av alle driverene for å sjekke om noen trengtes å oppdater og oppdaterte disse. Brukte AVG driver updatere for å sjekke hvilke som trengtes.

Bios ble oppdatert i midten av november.

 

Har lagt med de minidumpfilene som jeg fått tatt vare på underveis, der får du og sett dato hvor ofte det skjer. Er ikke noe mønster er alt fra en dag til en måned det skjer. Det kan skje mens pcen bare står og sviver for seg selv eller at jeg leser eposten.

 

Er noen som klarer å lese noe ut av disse filene og hjelpe meg videre i denne feilsøkingsprosesen?

 

PC: Acer Predator Helios 300 17,3" FHD matt - https://www.komplett.no/product/950595?noredirect=true#

Windows 10 Home 64-bit Edition
Intel Core i7 (7. generasjon) 7700HQ / 2.8 GHz - Mobile Intel HM175
16 GB (2 x 8 GB) Ram
512 GB SSD - (M.2 2280)
NVIDIA GeForce GTX 1060 - 6 GB GDDR5 SDRAM
 

 

Minidump.rar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...