Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærlighetsfølelser som ikke går over

Anbefalte innlegg

Møtte ei som eg fikk kjærlighetsfølelser for i sommer. Ho var optatt, men viste ikke om dette med det første.

Vi traff hverandre og gikk på kafé vi ble kjent gjennom det og jobben..

Vi hadde veldig fin kontakt på arbeid der et følte vi hadde en mye bedre kjemi en med enkelte andre.

Ho satte seg ofte med meg på arbeid og smilte litt ekstra til meg følte eg da.

Eg fikk veldig sterke følelser for henne. Veldig forelsket.

Hun sa at det hadde uansett ikke blitt noe før til neste år: sa hun sommeren 2018.

Jeg tenkte at livet må gå videre, men har ennå ikke klart å gi helt slipp.

Det har roet seg, men tatt seg opp igjen. Eg tenker mye på henne og vet at livet må gå videre.

Men eg klarer det bare ikke.

På samme tid har eg truffet ei anna som eg kanskje blir sammen med, men der er ikke følelsene like sterke som det de var i sommer.

Desuten gruer et meg for å treffe ho eg var så forelsket til sommeren på grunn av følelsene som vil komme tilbake mest sansynlig.

Når de ikke har sluppet taket etter 6 mnd så fryter eg at desse vil komme tilbake eller at følelsene skal vare hele tiden.

For tiden går fort til sommerarbeid.

På en annen side så gleder eg meg mye til å se denne dama eg likte så godt til sommeren.

Eg vet ikke om eg klarer å gå inn i noe forhold med ho eg har vært i kontakt med i det siste når eg ennå har så store følelser for ho andre. Uansett om eg ønsker det at de skal forsvinne så gjør de ikke det..

Av hensyn til hun og kjæresten så vil eg meg en noe annet at desse følelsene skal forsvinne og at eg skal på en måte glemme henne, men til nå har eg mislykket i det..

Syns livet er vanskelig, slik er jo kjærligheten.

Anonymous poster hash: 6da7f...923

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skap avstand så går det over. Ikke ha kontakt. Dette er grunnen til at det ikke er smart å finne partner på jobb.

Dont shit where you eat.

Blokker personen på facebook, messenger og lignende og ikke forhold deg til sms eller annen form for kontakt så skal du se det går over raskt.

Som overmoden sier så er en rebound partner en snarvei til å komme over noen andre, men det er ikke akkurat fair for motparten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...