RQS392LC Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Norges nye ambassade i India kostet nesten 200 millioner kroner Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Ja du kan lønne noen indere for det beløpet! 1 Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Ja du kan lønne noen indere for det beløpet! Hva er lønnsnivået og/eller vanlige byggekostnader i India vs Norge? 2 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Hva er lønnsnivået og/eller vanlige byggekostnader i India vs Norge? Jeg burde ha visst det men lønninger varierer mye mere enn i Norge. Ingeniører har rimelig bra betalt. Bygningsarbeidere lite. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) Åh satan. 200 millioner inderarbeidende kroner. Hvor mange norske milliarder kroner snakker man om her hjemme på berget da? Og hvilken luksus er det de har lagt seg på når de kaster 200 millioner kroner på inderne? Endret 8. januar 2019 av G Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Jeg burde ha visst det men lønninger varierer mye mere enn i Norge. Ingeniører har rimelig bra betalt. Bygningsarbeidere lite. De fleste ingeniører i India tjener fortsatt under 10000 kroner i måneden. Jeg tror ikke det er indiske arbeidere som har drevet prisen opp. Her handler det nok om enten indisk byråkrati/korrupsjon eller overdreven bruk av norske konsulenter. 3 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) Og i min by pusser de opp lysekrona si for 600k. Ordføreren kjøper en tak lampe på kontoret til en 60000-70000. En Tiffany lampe. "Hun glemte og se på prisen" Men fortsatt så serverer vi skvip til middag til mange av de eldre på sykehjem. Enkelte av de middagene eldre får ser så appetitlig ut at det ligner spy på boks. Og med tanke på at man spiser like mye med øyne som med munn er dette veldig uheldig. Men det var da veldig flott at de brukte 200 mill, spesielt siden den er grønn. Når den er grønn så forsvarer det alt av sløseri med penger. Og hvor mye av disse 200 mill gikk rett i lomma på korrupte politikere der? Endret 8. januar 2019 av DirekteDemokrati 2 Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Ja du kan lønne noen indere for det beløpet! Hva er lønnsnivået og/eller vanlige byggekostnader i India vs Norge? Bør fortelle en del når oljesjeikene importerer indere til å være nærmest bygningsslaver for å bygge for dem, mens de ligger på sofaen og gjør ingenting. Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Ja du kan lønne noen indere for det beløpet! Hva er lønnsnivået og/eller vanlige byggekostnader i India vs Norge? 20-30kr dagen har jeg hørt men vet ikke sikkert Lenke til kommentar
toffo Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 "Det er Statsbygg som har stått for byggearbeidet"Det forklarer vel det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå