Sveborg Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Hei har store problemer med en nabo som mener jeg parkerer til hinder for han.jeg parkerer på min egen tomt og mener selv at jeg har lov til og parkere sånn jeg gjør.legger ved eit bilde han har innkjøring rett frem og jeg parkerer på høyre side.gjør jeg noe galt?grensen min går i asvaltkanten.og vegen opp til han er ca 4 mtr bred. Lenke til kommentar
Titanica Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Hvis du går inn på https://kart.finn.no/ så kan du se hvor tomtegrensene går. Når det gjelder parkering, så har du lov til å stå på egen tomt (men hvis du bygger garasje, så må denne et stykke innforbi tomtegrensen) etter det jeg har forstått. Lenke til kommentar
Sveborg Skrevet 7. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2019 Tomte grensen går i asfalt kanten ut mot komunal veg. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Sliter litt med å se at en 4m bred vei ikke er nok for å komme seg forbi. Dette holder jo for en brannbil som er det som en vei skal ha rom til. 2 Lenke til kommentar
Sveborg Skrevet 7. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2019 Ja det er 4 mtr mellom min bil og kanten på andre siden så ser heller ikke problemet.men han er helt rabiat.lenger inne på hans eget gårdstun er det mye smalere. Lenke til kommentar
Titanica Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 (endret) Det ser ut som at du har ditt på det rene her, men det kan være lurt å ta en utskrift av tomtekartet og gi til naboen din, så han kan se det med egne øyne.Lykke til. Håper det blir en fredelig løsning. Det er ikke hyggelig å krangle med naboer. Endret 7. januar 2019 av Titanica 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Burde kanskje sladde bilskiltene hvis man ønsker å bevare privatlivet til seg selv og nabo? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå