Smedsrud Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Asus har kastet gammel kunnskap og kommet opp med noe bedre.SNIKTITT: Asus ROG Mothership At ingen har gjort dette før er kriminelt Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 20-30 tusen for denne? Om ikke mer? Lenke til kommentar
Roger J. Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Ny formfaktor? Min egen Surface Pro er bygd på samme prinsipp, dog uten dedikert grafikk og ladbart tastatur. 7 Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 20-30 tusen for denne? Om ikke mer? tenker nærmere 70-80 tusen, tenker da på når acer predator sitt heftige beist kom, kostet denne nærmere 100k, denne var visstnok med 2x 1080 kort. 1 Lenke til kommentar
se# Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Ny formfaktor? Min egen Surface Pro er bygd på samme prinsipp, dog uten dedikert grafikk og ladbart tastatur. Helt enig, ser jo ut som en forvokst Surface Pro. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Dere mener vel heller at de har gjort sin egen lille vri på en allerede godt utbredt formfaktor...? 2 Lenke til kommentar
sapiensuser Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Er vel strengt tatt på tide vi burde begynne shave bort bezels på datamaskiner også, er det ikke... Ser de får en større og større hake om dagen, ser ikke særlig elegant ut. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 20-30 tusen for denne? Om ikke mer? Garantert mye mer Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Ny formfaktor? Min egen Surface Pro er bygd på samme prinsipp, dog uten dedikert grafikk og ladbart tastatur. Første jeg tenkte også. Når jeg vurderte Surface Book så var ett av hovedankepunktene mangelen på en slik støtteflipp bak skjermen. Lenke til kommentar
gaard Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 men bare en full-hd skjerm? meh Lenke til kommentar
Pj0ter Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 (endret) men bare en full-hd skjerm? meh "bare" en full HD-skjerm med 144hz - Jeg ville aldri valgt noe over det, på en 17" skjermflate til spill. Hadde prislappen ligget på rundt 25 lapper hadde dette verdt midt i blinken, men det er vel bare 1/2 av prisen.. Endret 7. januar 2019 av Pj0ter 4 Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Eh ellers takk. Ser helt for jævlig ut. 3 Lenke til kommentar
gaard Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 men bare en full-hd skjerm? meh"bare" en full HD-skjerm med 144hz - Jeg ville aldri valgt noe over det, på en 17" skjermflate til spill.Hadde prislappen ligget på rundt 25 lapper hadde dette verdt midt i blinken, men det er vel bare 1/2 av prisen.. enig, men med en sinnsyk prislapp forventer jeg et sinnykt bra produkt, dog med mer enn full hd skjerm Lenke til kommentar
G Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 (endret) Dette kunne man vel fint fått til med en egnet monitor etter eget ønske og en Intel Skull liknende NUC "tapet på baksiden. Så har man også mulighet for å velge eget tastatur. Behøver man en rå GPU da, så kan man jo gå for et eksternt GPU-kabinett som tråkler avgårde på USB-C. Blir ikke like bærbart, men man kunne gjemt den under kontorpulten med patentbånd opp i bordplaten elns.. Med tiden så kommer det enten raskere USB, eller arvtagere som eksterne GPU-kort kan kjøre sin trafikk over til NUC-en din. Endret 7. januar 2019 av G Lenke til kommentar
TineSandvold Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Den var ikke akkurat pen.. Ser ut som det var en fin pc en gang, men at noen har mekket litt på den selv uten å ha all verdens med ferdighet. 1 Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Kjempe"trevlig" vinkel på 0:22 der. Får vondt i håndleddene av bare å se på videoen. Lenke til kommentar
RonnyFiuren Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Tror dere må ta en titt på historien for dette er ikke ny formfaktor. Har selv eid og solgt tilsvarende formfaktor (bare mye kulere) da jeg jobbet i Dell. Dell XPS M2010 var Dell sitt forsøk på en meget kraftig gamingmaskin med potensielt DOBBLE nvidia kort, svære disker, cpu mm. Og innebygd håndtak så den så ut som en moderne koffert. Floppet big time da kun spesielt interesserte ville ha en så heftig bærbar gamingmaskin. Prisen når den kom ut lå fra ca 20k til 50k. https://www.google.com/search?ie=UTF-8&client=ms-android-samsung&source=android-browser&q=xps+m2010 Lenke til kommentar
Romain Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Forslaget ditt vil fungere det og, men ville synes det hadde vært veldig mye mer praktisk med denne om jeg hadde ønsket en rå bærbar gaming-pc. De eksterne boksene til grafikkort ser veldig store ut. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Maskinen med det voldsomme navnet er intet mindre enn en ny formfaktor ... for bærbare spillmaskiner. ...om du ser nøye etter er både maskinvare og skjerm smeltet sammen i ett stykke ... Høres ut som om TEK beskriver en 15 år gammel iMac, sånn sett bort fra at denne er bærbar, men enig med de over, ser ut som en forvokst Surface Pro. 1 Lenke til kommentar
Repsils Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 20-30 tusen for denne? Om ikke mer? Nærmere 30 sikkert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå