Marvil Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Si at jeg har et bilde som slik ut; Det består av to layer; 1. Bakgrunn (blå) og 2. Grønn strek. Om jeg har et stort bilde som jeg vil legge slik at bare det vises "gjennom" Layer nr2. Altså det som er grønt skal vekk, og vise det bildet som ligger "bak". Finnes det en bedre måte enn å drive med Lasso Tool og Delete-knappen..? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg ville brukt tryllestaven og DEL. Legge det andre bildet under det layeret. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Hmm, hvorfor bruker tryllestav. Tror jeg ville ha brukt Mask. Endret 19. desember 2003 av funkweb Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Dette er da tryllestaven hvis du lurte på det Endret 19. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Dette er da tryllestaven hvis du lurte på det Om den var ment til meg så er jeg ikke dum at jeg ikke vet hva tryllestaven er.. Driver å tester den metoden nå. Hva er mask..? Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Merge begge lagene og bruk background eraser tool til å fjerne det grønne. Legg bildet i et lag under..? edit, for ikke å snakke om magic eraser tool. Det er snakk om to handlinger så er det kalrt til å legge inn bildet i et eget layer og så legge dette "nederst" edit edit; med mask mener de vel denne Endret 19. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå