buffy88 Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 (endret) Har kjøpt hus og vil ha lystett rullegardin i tv-stuen. Vinduet er 187cm bredt på innsiden av vinduet. Men finner bare rullegardiner som er 170cm eller 210cm. Kan de stilles inn og ut, eller må jeg finne en som er nøyaktig 187cm? I så fall hvor finner jeg det?? Til en grei pris.. Mvh ny huseier uten peiling Endret 6. januar 2019 av buffy88 Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Har flere rullegardiner kjøpt på Jysk og de kan kappes/skjæres/klippes til ønsket bredde. Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Du kan også henge rullegardinet på utsiden av vinduskarmen. Det må ikke henge inni. 1 Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 7. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2019 Har flere rullegardiner kjøpt på Jysk og de kan kappes/skjæres/klippes til ønsket bredde. Åå supert, takk for svar Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 7. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2019 Du kan også henge rullegardinet på utsiden av vinduskarmen. Det må ikke henge inni. Hehe det har jeg ikke tenkt på takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå