Gå til innhold

Hvorfor skjønnmaler venstresiden Islam?

Anbefalte innlegg

Vis meg klippet i kontekst.

Det var et kåseri på radio. Og vi vet begge at du kommer til å benekte, ignorere eller bortforklare det hun sa så det er bortkastet for meg å bruke tid på å lete frem det klippet.

Det var da jeg ville gjøre min egen undersøkelse om dette med anitsemittisme faktisk kunne stemme at jeg kom over dette og et par andre kilpp som jeg ikke trodde var mulig at NRK kunne sendt. Har også sett at NRK etter kritikk har fjernet materialet fra henne, men jeg fant materiale som var verre enn det de har funnet her. Jeg fant også påstanden "Palestinerne er nødt til å bombe Israel".

https://www.miff.no/tag/sidselwold/

Ja, jeg var tidligere naiv om hva NRK holdt på med.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klager på NRK sin objektivitet.

Bruker MIFF som kilde.

Okay. 

Men har du seriøse kilder?

Alle som ikke er i det sosialistiske ekkokammeret som NRK og det meste av norsk presse befinner seg i, men du vil selvsagt avskrive alle som ikke befinner seg i ekkokammeret som useriøse, right?

Jeg skjønner at du har for vane å ta mannen og ikke ballen, men kan du ikke istedefor prøve å gå på sak og vise hvor MIFF faktisk tar feil om NRK?

• Liker 4
Lenke til kommentar

MIFF er et ekkokammer, per definisjon, da det er en kristensionistisk interesseorganisasjon som ikke inneholder (egen) journalisme, og ikke bryr seg om fakta eller objektivitet -- ulikt NRK.

Og ja -- NRK er en del av ekkokammeret som promoterer faktabasert og etterprøvbar kunnskap og en mest mulig nøytral dekning av politikk i den grad det lar seg gjøre.
Og mens det oppleves som et venstrebias for mennesker med meninger som ikke støttes av den observerbare virkeligheten, så gjør det ikke kanalen mindre objektiv.

Men NRK sin objektivitet er virkelig ikke spesielt relevant for denne tråden, og nå som vinterferien er over så har jeg igjen ekstremt lite tid til å diskutere med nettroll;
Fortsett gjerne diskusjonen om Sidsel Wold i Israel-tråden, hvor den er relevant, og andre interesserte faktisk får muligheten til å svare i en relevant tråd.

...

Denne tråden handler om "det muslimske problem", ikke ettermælet til "det jødiske problem".

___
Skrevet på vei fra skole til trening.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...