Gå til innhold

Hvilke PS4-spill til 10-åring?


Anbefalte innlegg

Tusen takk for verdifull info. Kan hende The Crew 2 utgår da.

Muligens GT Sport også.

 

Akkurat nå vil jeg ikke ha rent onlinespill. Og enbruker egner seg nok best til å begynne med.

 

Jeg regner med at spill merket PSN er rene onlinespill? Burnout Paradise Remastered passer kanskje bedre da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for verdifull info. Kan hende The Crew 2 utgår da.

Muligens GT Sport også.

 

Akkurat nå vil jeg ikke ha rent onlinespill. Og enbruker egner seg nok best til å begynne med.

 

Jeg regner med at spill merket PSN er rene onlinespill? Burnout Paradise Remastered passer kanskje bedre da?

 

 

GT Sport kan nok fort bli for "tørt" for en tiåring, kommer selvsagt an på hvor voksent barnet er for alderen.

 

Burnout Paradise Remastered er jeg omtrent sikker på at ikke vil slå feil! Det er et svært godt spill i seg selv også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Burnout Paradise Remastered - han har nå spilt dette spillet noen ganger. Men det dabbet fort litt av. Hva er meningen med dette spillet? Ikke noen løp? Bare kjøre rundt uten mål og mening, og skaffe seg forskjellige biler?

Tøff musikk, GnR :)

Lenke til kommentar

Spyro er herlig! Sitter og spiller det med 7-åringen, og det treffer ham like godt som det traff meg da jeg var liten.

Og fortsatt gøy for meg :-)

 

Enkelt nok til å mestre, og nok utfordringer til at det ikke blir kjedelig.

Alle tre spillene utgjør mange, mange timer med moro.

Lenke til kommentar

Fortnite er helt ypperlig for en 10-åring. Jeg har nevøer på den alderen som spiller det, og de storkoser seg med det. Et annet spill jeg tror barn på den alderen kan sette pris på er Destiny 2. Det å skape sin egen karakter og alltid jakte på å bli bedre er veldig tilfredsstillende, og med tanke på hvor ekstremt mye innhold som finnes til spillet nå, gjør sannsynligheten for at han vil spille det i lang, lang tid veldig stor.

Endret av CommanderKeen
Lenke til kommentar

Fortnite er helt ypperlig for en 10-åring. Jeg har nevøer på den alderen som spiller det, og de storkoser seg med det. Et annet spill jeg tror barn på den alderen kan sette pris på er Destiny 2. Det å skape sin egen karakter og alltid jakte på å bli bedre er veldig tilfredsstillende, og med tanke på hvor ekstremt mye innhold som finnes til spillet nå, gjør sannsynligheten for at han vil spille det i lang, lang tid veldig stor.

Trådstarteren nevner helst ikke skyte spill. ¦\

Lenke til kommentar

Trådstarteren nevner helst ikke skyte spill. ¦\

Ja. Men det spørs om ikke trådstarter før eller siden bare må gi etter for presset fra sin sønn. Haha.

Før eller siden må han vel få Fortnite han også. Og da helst før det går av mote. :D

(Skal prøve å få undersøkt om det stemmer at "alle" i klassen hans har Fortnite)

Lenke til kommentar

Ja. Men det spørs om ikke trådstarter før eller siden bare må gi etter for presset fra sin sønn. Haha.

Før eller siden må han vel få Fortnite han også. Og da helst før det går av mote. :D

(Skal prøve å få undersøkt om det stemmer at "alle" i klassen hans har Fortnite)

Det kommer ann på hvor streng man skal være over for sønnen sinn da.

 

PS: Nå har vi godt utenfor trådens tema. La oss holde oss innenfor den tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...