-KooPa Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Jeg oppdaterte for samboeren nå på iOS. Som larsism skriver er den treig. Skulle prøve å overføre noen kroner over til min konto, men da fikk jeg feilmelding. Men dnb appen har vel aldri støttet å betale eller overføre uten å gå i nettbanken? På iOS har vi kun fått sjekket saldo og siste bevegelser uten å gå i nettbanken. Jeg prøvde å kikke litt mer på den nå, først ville den ikke la meg logge inn, så når jeg skulle prøve å overføre igjen klikket appen. Håper denne fungerer bedre om et par dager, ellers må jeg få samboeren til å bytte bank (ja jeg vet hun burde gjort det uansett). Lenke til kommentar
JSBS Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Dette er fortsatt Norges dårligste bank-app. Synd, for banken er bra ellers, i alle fall for meg. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Jeg synes den nye App'en fungerer veldig bra jeg, og er lett å bruke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Appen er fortsatt elendig, treg og problematisk å logge inn i fra tid til annen.Det er ikke gjort endringer i særlig grad siden den ble lansert og fremstår som svært funksjonsfattig i forhold til andre nettbanker.Dette er rett og slett pinlig av DnB.Liker man å bruke app så må man nok velge annen bank enn DnB - det bør man egentlig uansett fordi banken ikke representerer kundenes ønsker på en god måte, har dårlige kundeprogram og høye gebyrer. De ønsker ikke støtte google/apple pay og vil fjerne kontanter. Lista er lang og vond. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 De kan da ikke bruke altfor mye penger på utvikling av gode apper og samtidig tilby gode betingelser for kunder når de jager profitt. De gikk jo tross alt 7,58 milliarder i pluss de 3 første mnd i 2019, ETTER SKATT. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Bruk nettsiden til mobil da. Sparer litt plass og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. mai 2019 Del Skrevet 22. mai 2019 Bruk nettsiden til mobil da. Sparer litt plass og. Jeg trenger forsåvidt ikke bruke appen i det hele tatt. Det er bare forventningen til en storbank som rakner litt De lanserte appen med brask og bram, og skapte skyhøye forventninger i forkant, så er den ikke brukenes til det mest elementære engang. Og de som faktisk bruker/er avhengig av appen ofte og raskt må rett og slett finne seg en annen bank. Ser man mot Sbanken så har jo de en fantastisk app i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg