bergetun Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Noen som vet hvor jeg kan få laste ned BLZ installer ? Det programmet som gjør det mulig å installere ngage games på 6600 PS. Blz installer er IKKE pirat. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg antar at du har tenkt å installere noe med Blz installer, og da finner du den på samme plassen som du finner det... Stort sett alltid. Hvordan går det forresten med nummersøk programmet ditt? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Nummersøk programmet fungerer meget bra i utviklingsprogrammet på pcen med nokia 6600 emulator. Men når jeg prøver å kjøre det på mobilen så klarer den ikke å connecte til internett. Tror dette bare er en bagatell og at jeg rett og slett har sett meg blind på koden. Problemet med å programmere til mobiltelefoner (spesielt SymbianOS) er at det finnes så få som har peiling på akkurat dette og dermed er det veldig vanskelig å få hjelp. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 hvor fikk du emulatoren din fra? har en men den er passe dårlig Problemet med å programmere til mobiltelefoner (spesielt SymbianOS) er at det finnes så få som har peiling på akkurat dette og dermed er det veldig vanskelig å få hjelp. hvis man vil være på toppen (som psiloc osv.) så må de holde kjeft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå