Nitrius Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hvilket spill ville/har du ønsket deg til jul? og hvorfor? er litt usikker på hvilket spill jeg vil ha, så bare kom med tips er dere greie Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg ønsker meg Star Wars: Knights of the old Republic Det er både rollespill, Star Wars og det har fått gode kritikker! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Prince of Persia sands of time virker jo tøft.. vet ikke hvorvidt det er komt ut enda.. har hørt veldig lite om det vist ikke har du jo altids lock on modern air combat vist du er flysimulatorinteresert Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 SW: KOTOR! Spilt hos en kamerat, det er fantastisk bra! Utrolig mange muligheter, og det er den faktoren jeg liker av at ditt valg får konsekvenser. Eneste å trekke for på det spillet må være grafikken. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg ønsker meg CM 03/04...Har digga CM spillene siden jeg var 6 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg ønsker meg True Crime:Streets Of LA,fordi at det er i samme genere som GTA,og det er ganske så kult.SÅ ønsker jeg meg SSX3,ble bare helt hektet på det da jeg spilte det hos Spider-Man Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg ville ønsket meg Need For Speed Underground. Dette er et sinnsykt bra bilspill. Man kan oppgradere bildeler til bilen din for eksmpel: frontlykter,baklykter,panser,felger,hjulkapsler,front bumpers,rear bumpers,side skirts,hoods,rooftops,performance upgrades med mer. Det finnes over 20 ekte biler i spillet og det er basert på 2fast2furious. Toyota,mitsubishi eclipse er noen av de sinnsykt kule bilene. Helt klart ett av årets beste spill etter min mening. god jul Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Nå ønsker jeg meg faktisk noe så kjedelig som DVD'er til jul, og ikke spill (første gang på 10 år eller noe i den duren). Hadde jeg ønsket meg spill ville det vært 'Star Wars Knights of the Old Republic' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå