Gå til innhold

Hatgrupper blokkerer Teslas ladestasjoner

Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Norge er det motsatt, der blokkerer hatgrupper bensinpumpene på Statoil.

Det sto en elektrifisiert MDG'er ute til høyre på bildet å ropte ukvemsord, men han kom ikke med på bildet, kanskje det var Salvesen?

Trist syn det også, men dessverre så er "parkeringsskikken" til folk på bensinstasjoner her i Norge helt elendig. Folk som parkerer ved pumpene når de sitter inne på stasjonen og spiser pølse.

Et annet problem med bensinstasjoner her i landet, er jo også at mange stasjoner omtrent ikke har parkeringsplasser. Det tvinger da folk til å bruke plassen ved pumpene som en parkering.

Og verre vil det bare bli om stasjonene ikke oppgraderer.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Trist syn det også, men dessverre så er "parkeringsskikken" til folk på bensinstasjoner her i Norge helt elendig.

Bildet er nok fra Sverige, var vel en lokal Tesla-klubb som stakk innom en bensinstasjon eller noe sånt, men et minst like godt eksempel på "fake news" som artikkelen til TU.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det sto en elektrifisiert MDG'er ute til høyre på bildet å ropte ukvemsord, men han kom ikke med på bildet, kanskje det var Salvesen?

Nei det var verken meg eller har jeg noe med MDG å gjøre, men så hyggelig at du tenkte på meg da! 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Bildet er fra sverige ikke norge. Bilene sto der og ett par minutter , altså tiden det tok å ta bildet. Ikke mye til demonstrasjon.  :) Men godt forsøk på å bygge et falskt narrativ!

http://teslaclubsweden.se/bev-ing-a-gas-station/

edit: Fjernet bildet fra sitering

Endret av Evil-Duck
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jepp, så hva er problemet egentlig om en bil står på en Tesla ladeplass, når 5-6 Teslaer blokkerer bensinpumpene?

Teslaene sto der i 2 minutter for å ta et morsomt bilde. Det skal jeg tillate fosilbiler og å gjøre på ladeplassene :)

Endret av Evil-Duck
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Med tanke på hvor toxic enkelte Tesla-fanboys kan være, så kan jeg forstå at det lett trigger hatet i enkelte bilentusiaster, kanskje spesielt "muh truck" guttene i Ameriken.

Er ikke en EKTE bilentusiast om man begynner med hatfulle handlinger mot andre biler/bileiere. Da er man rett og slett bare en dust.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...