Populært innlegg 0laf Skrevet 5. januar 2019 Populært innlegg Del Skrevet 5. januar 2019 I Norge er det motsatt, der blokkerer hatgrupper bensinpumpene på Statoil. Det sto en elektrifisiert MDG'er ute til høyre på bildet å ropte ukvemsord, men han kom ikke med på bildet, kanskje det var Salvesen? 16 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Kanskje TU burde lage en egen sak fra eget land istedet for ukritisk å trykke opp søppel fra andre land altså?? Flaue greier 6 Lenke til kommentar
Martin Svensson Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Passer seg? Det er 100% upassende.Kommer jo an på situasjonen. Er nærmeste parkeingsplass langt unna passer det. Er den rett ved siden er det 100% upassende. Vad menar du? Ska folk parkera sina bilar där folk ska tanka bensin/disel också bara för att det är närmare nånstans? 3 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Vad menar du? Ska folk parkera sina bilar där folk ska tanka bensin/disel också bara för att det är närmare nånstans?Du mener som på bildet over hvor 5-6 Teslaer blokkerer bensinpumpene? 4 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 I Norge er det motsatt, der blokkerer hatgrupper bensinpumpene på Statoil. Det sto en elektrifisiert MDG'er ute til høyre på bildet å ropte ukvemsord, men han kom ikke med på bildet, kanskje det var Salvesen? Trist syn det også, men dessverre så er "parkeringsskikken" til folk på bensinstasjoner her i Norge helt elendig. Folk som parkerer ved pumpene når de sitter inne på stasjonen og spiser pølse. Et annet problem med bensinstasjoner her i landet, er jo også at mange stasjoner omtrent ikke har parkeringsplasser. Det tvinger da folk til å bruke plassen ved pumpene som en parkering. Og verre vil det bare bli om stasjonene ikke oppgraderer. 3 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Trist syn det også, men dessverre så er "parkeringsskikken" til folk på bensinstasjoner her i Norge helt elendig. Bildet er nok fra Sverige, var vel en lokal Tesla-klubb som stakk innom en bensinstasjon eller noe sånt, men et minst like godt eksempel på "fake news" som artikkelen til TU. 4 Lenke til kommentar
Martin Svensson Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Vad menar du? Ska folk parkera sina bilar där folk ska tanka bensin/disel också bara för att det är närmare nånstans?Du mener som på bildet over hvor 5-6 Teslaer blokkerer bensinpumpene? Precis så.. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 I Norge er det motsatt, der blokkerer hatgrupper bensinpumpene på Statoil. Det sto en elektrifisiert MDG'er ute til høyre på bildet å ropte ukvemsord, men han kom ikke med på bildet, kanskje det var Salvesen? Nei det var verken meg eller har jeg noe med MDG å gjøre, men så hyggelig at du tenkte på meg da! 2 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Med tanke på hvor toxic enkelte Tesla-fanboys kan være... De har jo tross alt gått i lære hos den største douchebagen av dem alle :-p 6 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 (endret) I Norge er det motsatt, der blokkerer hatgrupper bensinpumpene på Statoil. Det sto en elektrifisiert MDG'er ute til høyre på bildet å ropte ukvemsord, men han kom ikke med på bildet, kanskje det var Salvesen? Bildet er fra sverige ikke norge. Bilene sto der og ett par minutter , altså tiden det tok å ta bildet. Ikke mye til demonstrasjon. Men godt forsøk på å bygge et falskt narrativ! http://teslaclubsweden.se/bev-ing-a-gas-station/ edit: Fjernet bildet fra sitering Endret 5. januar 2019 av Evil-Duck 4 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Du mener som på bildet over hvor 5-6 Teslaer blokkerer bensinpumpene? De skulle jo bare inn og ha pølse! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 De skulle jo bare inn og ha pølse!Jepp, så hva er problemet egentlig om en bil står på en Tesla ladeplass, når 5-6 Teslaer blokkerer bensinpumpene? 6 Lenke til kommentar
FB.884806240 Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Steilere fronter i USA. Derfor. Hvis de hadde hatt flere partier hadde kanskje ikke frontene vært så steile... Trur eg 3 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 (endret) Jepp, så hva er problemet egentlig om en bil står på en Tesla ladeplass, når 5-6 Teslaer blokkerer bensinpumpene? Teslaene sto der i 2 minutter for å ta et morsomt bilde. Det skal jeg tillate fosilbiler og å gjøre på ladeplassene Endret 5. januar 2019 av Evil-Duck 3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Og det skal vel en god del til før skandinaver setter Volvoene sine på Tesla-stasjoner for å protestere Takk for tipset, da får jeg stikke og kjøpe meg en Volvo Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 I 2 minutter for å ta et morsomt bilde. Det skal jeg tillate fosilbiler og å gjøre på ladeplassene Så hva er da egentlig greia med denne "artikkelen"? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Så hva er da egentlig greia med denne "artikkelen"? Tjene penger? 2 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Med tanke på hvor toxic enkelte Tesla-fanboys kan være, så kan jeg forstå at det lett trigger hatet i enkelte bilentusiaster, kanskje spesielt "muh truck" guttene i Ameriken. Er ikke en EKTE bilentusiast om man begynner med hatfulle handlinger mot andre biler/bileiere. Da er man rett og slett bare en dust. 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Er ikke en EKTE bilentusiast om man begynner med hatfulle handlinger mot andre biler/bileiere Med mindre de kjører Daihatsu ? 1 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Med mindre de kjører Daihatsu ? Hehehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå