Salvesen. Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Åja, så batteribilplasser er nå synonymt med handikapplasser altså? Nei, men de er begge plasser med behov som en spessiel gruppe trenger. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Hahaha, så jøvlig tapersk. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Nei, men de er begge plasser med behov som en spessiel gruppe trenger.Hvor da handikappedes behov er ca. *mye* mer spesielt enn folk som skal lade Teslaen sin 5 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Hvor da handikappedes behov er ca. *mye* mer spesielt enn folk som skal lade Teslaen sin Ja det har jeg ikke sagt noe i mot. Poenget er at de er reservert folk med behov, da skal en ikke utnytte de om en ikke har behovet. Men det er jo ditt valg, men ikke kom å syt til meg når noen har tauet din bil vekk på stive hjul.. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Ja det har jeg ikke sagt noe i mot. Poenget er at de er reservert folk med behov, da skal en ikke utnytte de om en ikke har behovet. Men det er jo ditt valg, men ikke kom å syt til meg når noen har tauet din bil vekk på stive hjul..Hadde nesten vært verdt å se noen brenne elmotoren sin i forsøket 5 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Vel.. de er faktisk avhengige av ladeplass for å få lada. De kan ikke lade på en hvilken som helst parkeringsplass. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Salvesen. Skrevet 5. januar 2019 Populært innlegg Del Skrevet 5. januar 2019 Hadde nesten vært verdt å se noen brenne elmotoren sin i forsøket Det går så fint så: 12 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Jeg tenkte å si at det er lett å brenne i stykker clutchen på de pick-upene, men så kom jeg på at de ikke har clutch i USA, siden ingen kan bruke de. 7 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Dette ifølge en bruker på Reddit Man vet det er lite å skrive om, når man baserer artikler på ting skrevet på Reddit ? I følge Reddit, sto det visst en fyr der å ropte ukvemsord, men han kom ikke med på bildet? Kanskje han sto på en av de flere ledige ladeplassene man tydelig ser på bildet, etter å ha parkert pick-up'en sin snorrett innenfor linjene. Hehe, En bitteliten Tesla-hatgruppe i en "flyover state". Kan ikke TU skrive om 'Rolling Coal'. Det er i det minste et slags fenomen i deler av USA. Ofrene til miljøsvinene er alt fra miljøvernere og feminister til politi og superbilførere. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Det går så fint så: *snip* Greit nå det er is på bakken da, og all vekta er på rullende hjul Håper ikke eieren av pickupen fikk tak i ham og rundjulte ham 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Greit nå det er is på bakken da, og all vekta er på rullende hjul Håper ikke eieren av pickupen fikk tak i ham og rundjulte ham Det er problemfritt å dra biler på stive hjul med en Tesla, spessielt småbilene som går rundt her til lands. Elektronikken tar høyde for motorene også, vinn vinn. Det der var bare ett test forsøk og søsteren sin bil eller hva det var, så var nok ingen juling gitt. Får håpe du slipper det samme når du er ute å "icer". 2 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Det er avbildet minst tre hillbilly’s som har parkert pickupene sine på en super ladestasjon i Massachusetts også. Tror kanskje TU er på sporet av noe her https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/a8rl0a/ive_never_had_a_supercharging_experience_like/ 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Det er problemfritt å dra biler på stive hjul med en Tesla, spessielt småbilene som går rundt her til lands. Elektronikken tar høyde for motorene også, vinn vinn. Det der var bare ett test forsøk og søsteren sin bil eller hva det var, så var nok ingen juling gitt. Får håpe du slipper det samme når du er ute å "icer".Er generelt imot vold så kommer neppe til å gi noen juling selv om de forsøker å ødelegge bilen min. 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Er generelt imot vold så kommer neppe til å gi noen juling selv om de forsøker å ødelegge bilen min. tenkte heller omvendt:) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 tenkte heller omvendt:)Ingen fare. Da får de nok et oppgjør med onkel politi 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Ingen fare. Da får de nok et oppgjør med onkel politi Det gjør de nok, håper dog fortsatt du slipper. Lenke til kommentar
Populært innlegg Håvard Skrevet 5. januar 2019 Populært innlegg Del Skrevet 5. januar 2019 Kommer jo an på situasjonen. Er nærmeste parkeingsplass langt unna passer det. Er den rett ved siden er det 100% upassende. Så om bensinstasjonen er nermest der jeg skal, kan jeg parkere elbilen forran pumpa? Kult! 10 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Hmm..utbrent elmotor og oppgjør med politiet. Høres ut som Vinn-vinn det her 3 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Så om bensinstasjonen er nermest der jeg skal, kan jeg parkere elbilen forran pumpa? Kult! Hvorfor ikke? 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg FrihetensRegn Skrevet 5. januar 2019 Populært innlegg Del Skrevet 5. januar 2019 Med tanke på hvor toxic enkelte Tesla-fanboys kan være, så kan jeg forstå at det lett trigger hatet i enkelte bilentusiaster, kanskje spesielt "muh truck" guttene i Ameriken. 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå