Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hatgrupper blokkerer Teslas ladestasjoner

Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor da handikappedes behov er ca. *mye* mer spesielt enn folk som skal lade Teslaen sin ;)

Ja det har jeg ikke sagt noe i mot. Poenget er at de er reservert folk med behov, da skal en ikke utnytte de om en ikke har behovet. Men det er jo ditt valg, men ikke kom å syt til meg når noen har tauet din bil vekk på stive hjul..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det har jeg ikke sagt noe i mot. Poenget er at de er reservert folk med behov, da skal en ikke utnytte de om en ikke har behovet. Men det er jo ditt valg, men ikke kom å syt til meg når noen har tauet din bil vekk på stive hjul..

Hadde nesten vært verdt å se noen brenne elmotoren sin i forsøket :lol:
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Dette ifølge en bruker på Reddit

Man vet det er lite å skrive om, når man baserer artikler på ting skrevet på Reddit ?

I følge Reddit, sto det visst en fyr der å ropte ukvemsord, men han kom ikke med på bildet?

Kanskje han sto på en av de flere ledige ladeplassene man tydelig ser på bildet, etter å ha parkert pick-up'en sin snorrett innenfor linjene.

Hehe, En bitteliten Tesla-hatgruppe i en "flyover state". Kan ikke TU skrive om 'Rolling Coal'. Det er i det minste et slags fenomen i deler av USA. Ofrene til miljøsvinene er alt fra miljøvernere og feminister til politi og superbilførere.
Lenke til kommentar

Greit nå det er is på bakken da, og all vekta er på rullende hjul :) Håper ikke eieren av pickupen fikk tak i ham og rundjulte ham :)

Det er problemfritt å dra biler på stive hjul med en Tesla, spessielt småbilene som går rundt her til lands. Elektronikken tar høyde for motorene også, vinn vinn. Det der var bare ett test forsøk og søsteren sin bil eller hva det var, så var nok ingen juling gitt. Får håpe du slipper det samme når du er ute å "icer". 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er problemfritt å dra biler på stive hjul med en Tesla, spessielt småbilene som går rundt her til lands. Elektronikken tar høyde for motorene også, vinn vinn. Det der var bare ett test forsøk og søsteren sin bil eller hva det var, så var nok ingen juling gitt. Får håpe du slipper det samme når du er ute å "icer".

Er generelt imot vold så kommer neppe til å gi noen juling selv om de forsøker å ødelegge bilen min. :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...