simalarion Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Har satt opp lame til å konvertere filene fra eac, noe som fungerer veldig bra men for hver sang dukker lame opp og jeg må trykke de samme valgene for hver sang, om eac jobber seg ferdig, ligger lame jobbene bare å venter på det i minne, cachen eller hva den bruker. Er det mulig å få dem til å jobbe bedre sammen?? (jeg vet at man bare kan bruke ea først å så ta alle sangene i lame, men dette er også knot da store filer blir liggendet og det fort kan bli rotete + at jeg gjerne vil bruke den profilen jeg har lastet ned) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Javel, greit å vite Noen fler forslag Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 har ikke vært borti dette problemet da jeg bruker noe modifisert versjon av dette oppsettet: http://www.chrismyden.com/nuke/modules.php...E&file=painless Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 jeg gjør det jeg også, men det skjer like herlig. Har jeg en gammel lame versjon??, finner ikke info om vilken versjon det er noensted. Du legger bare cfg filen i profile ikke sant??, så huker du av for profilen nederst i midten på eac Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 og så har du en mappe med lame-3.90.3.exe som du peker mot Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Jada men er som skrevet ikke sikker på lame versjonen, den står ikke der heller (kompremerings flag som du viser til) tror det beste er å prøve alt fra nytt, prøver oppskriften på linken du gav meg. Takk for hjelpen!!, fortsetter problemet poster jeg igjen her senere Fikk det til nå, haddet feil versjon av lame. Endret 19. desember 2003 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå