Gå til innhold

blir avvist av komplett når jeg prøver å betale


Anbefalte innlegg

Hei. jeg trengte å oppgradere pcen min litt, så jeg bestemte meg for å handle på komplett. Har funnet det jeg skal ha, men når jeg prøver å betale så står det at det "Betalingen gikk ikke gjennom. Vennligst se over kortdetaljene dine for å sjekke at alt er riktig. Hvis problemet fortsetter, prøv et annet kort. Feilkode: 109" Jeg har testa flere ganger og det skjer bare det samme (og ja kort detaljene er riktige og jeg har nok penger på kortet). Det er heller ikke noe galt med kortet mitt jeg har akkurat kjøpt noe annet på nett, i tillegg så fikk jeg lov å handle på komplett sist helg.

 

Takk for hjelp :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Googlet dette.

Ser ut til å være en midlertidig feil. De klarer ikke å verifisere kortet (reservere beløpet).

Anbefalt løsning: Vente 30-60 minutter og prøv igjen.

Takk for svar, men det funker ikke å vente heller. Jeg må nok bare vente til mandag å høre med kundeservice på komplett og muligens i banken.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Bestillte nå og pakken er sendt, men får hverken logge meg inn på komplett bank (har ikke noe tilknytting til) eller noe faktura på epost.. ser at det er flere som har blitt plaget og endt opp med inkassokrav...

Lenke til kommentar
Fluux skrev (12 timer siden):

Bestillte nå og pakken er sendt, men får hverken logge meg inn på komplett bank (har ikke noe tilknytting til) eller noe faktura på epost.. ser at det er flere som har blitt plaget og endt opp med inkassokrav...

Det kan ta litt tid før faktura kommer på e-post. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...