Øystein.F. Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Disney, øystatar og ville luftkampar er blant hovudingrediensane denne månaden.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i januar Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Gleder meg til Ace Combat! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Ser fram til ArmA 3 DLC,en:" The old man". Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Ah, fem dager med Resident Evil 2, så rett over på Kingdom Hearts 3. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Blir deilig å spille JRPG på Xbox men er litt synd att begge kommer så og si samtig men plukker nok opp både Tales og Kingdom Hearts Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Gleder meg til Ace Combat! Jeg har spilt et par av disse ace combat spillene, og syns ikke de fanger magien jeg husker fra første air combat på PS1. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Gleder meg til Ace Combat!Jeg har spilt et par av disse ace combat spillene, og syns ikke de fanger magien jeg husker fra første air combat på PS1. Spiller fortsatt shattered skies til ps2 i ny og ne. Lenke til kommentar
Pizza3333 Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Spilte mye Ace Combat på PS2, ikke rørt det siden. Blir garantert kjøp om kritikken er bra. På PC ,så må vente litt til. Lenke til kommentar
Keymahan Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Etter så mange år, så mye venting og hype.. Jeg er lei av Kingdom Hearts før det slippes.. Spent på hva snakket/anmeldelsene blir fremover da. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Apropos at vi er i januar: Hva skjer med anmeldelse av Super Smash Brothers? Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 32 dager med nye RE2 så rett over på Trials Rising. Kanonstart på året Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Veldig spent på KH3. Har ventet så mange år, men spørsmålene er mange. Blir det for barnslig og for simpelt? Siste FF spillene har vært middelmådige at best, lenge siden square har kommet med en bra rpg. Dette gjør meg litt skeptisk. Jeg lurer også på hvordan de integrerer tidligere story. KH har jo blitt en helvetes clusterfuck av spill til diverse konsoller hvor storyen flettes sammen til et evig surball. Gleder meg, men er redd spillet kommer til å skuffe. Håper for all del at jeg tar feil og at det blir magisk! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Veldig spent på KH3. Har ventet så mange år, men spørsmålene er mange. Blir det for barnslig og for simpelt? Siste FF spillene har vært middelmådige at best, lenge siden square har kommet med en bra rpg. Dette gjør meg litt skeptisk. Jeg lurer også på hvordan de integrerer tidligere story. KH har jo blitt en helvetes clusterfuck av spill til diverse konsoller hvor storyen flettes sammen til et evig surball. Gleder meg, men er redd spillet kommer til å skuffe. Håper for all del at jeg tar feil og at det blir magisk! Satt meg ned i Julen med en kompis og pløyet gjennom samlingene av alle kingdom hearts spillene som er gitt ut til PS4 for å faktisk ha en nubbesjangs å koble sammen alt og forstå storyen. Galskapen bak det hele er jo at du faktisk må spille alle spillene som ikke på noen måte er gitt ut kronologisk etter hvordan historien spiller seg ut på og det hele over en total av 7 forskjellige konsoller for at du skal ha snøring på hva storyen i det heletatt dreier seg om og ikke mist hva som har skjedd mellom kingdom hearts 1 og 2 . Selv etter å ha brukt nærmere hele julen på å komme gjennom alt ble jeg sittende å se flere timelange youtube vidoer som forklarte historien for å omsider føle at jeg hadde full kontroll. Så en clusterfuck er vel en grei beskrivelse ja. Men uansett så elsker jeg denne spillserien og ser utrolig frem til 3! Dunkey har en fin video som sumerer opp storyen greit på under 5 minutter Ja, hele videoen er en stor spøk, galskapen er likevel at den er 90% korrekt 2 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Endelig et fly spill (Ace Combat) som må være fint å bruke joystick en herlig følelse. Husker i gamle dager så hadde vi noen meget bra helikopter combat spill som var fantatstisk morro å spille håper på noe sånt også snart!! Lenke til kommentar
busemannsatan Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Vil dere oppdatere artikkelen i lys av at Tropico 6 er utsatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå