KimS Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Hei. Jeg vat ikke om denne tråden passer helt unnder Web-design, men det handler litt om det. Så jeg prøver. Jeg har sett at alle (nesten i alle fall) har personlige bilde. Det jeg lurer på er hvordan får man lagt opp et bilde på web'en slik at man kan bruke det på hw? Har en server plass på frac.dk, er det noen som kan hjelpe meg? Tengte at denne tråden kunne bli nyttig får alle som ikke har pesonlig bilde. Mvh. Kim EDIT: Hvor bør denne tråden være da? Endret 19. desember 2003 av Kim Spets Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Hviske; Denne tråden passer bedre under tilbakemeldinger. Trykk på brukernavnet ditt i menyen > Velg avatar. Resten finner du nok ut av selv. Tråden er rapportert. Endret 19. desember 2003 av PoleCat Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 DENNE TRÅDEN HAR INGENTING HER Å GJØRE! Trykk på brukernavnet ditt i menyen > Velg avatar. Resten finner du nok ut av selv. Tråden er rapportert. Trenger jo ikke å skrike det ut, kan holde med å rapportere og *flyttes* "Kontroll panel > Endre avatar" Lenke til kommentar
KimS Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Ok... Takk... Men jeg tror ikke dere forstod mitt spørsmål, jeg lurer på hvordan jeg skal legge ut et bilde på nettet, et slik bilde som kan brukes her Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Bruk f.eks et FTP program, som FlashFXP. Koble deg til serveren din via programmet og last opp. Referer til urlen bildet ditt ligger på i kontrollpanelet her på forumet. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Så er det bare og lage et helt vanlig html dokument og kun legge inn et bilde... og så bruke den lenken? PS: Nåværende bilde ligger på DiMilles sin server Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Du trenger ikke lage ett html-dokument, du bare linker til bildet (http://www.dittdomene.no/bilde.jpg) Lenke til kommentar
KimS Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Hmmm... bilded jeg bruker nå heter hard.jpg, det nye jeg skall bruke heter hardjul.jpg... Jeg la ut bildet på HER. Hva er galt? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg kan fortsette å hoste hvis du vil Kim... Lenke til kommentar
KimS Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Takk DiMiles, men jeg har litt lyst til å lære det selv... Foresten gattis med dagen Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Problemet er at det ikke eksisterer noen fil på ditt område med navnet hardjul.jpg. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Jo da... det ligger dær det... hmm EDIT: La inn smilie. Endret 20. desember 2003 av Kim Spets Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jo da... det ligger dær det... hmm Finner ikke siden Siden du ser etter, kan være fjernet, ha fått endret navnet eller være midlertidig utilgjengelig. Ser ikke slik ut nei. Synes det er ekstremt mange som har problemer med dette frac.dk, du har ikke vurdert å f.eks bytte til Start? Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Fatisk er det noen servere som klarer å gjøre om jpg til JPG når den lastes opp, og finner man ikke filen... SJekk at navnet er stavet HELT riktig med store og små bokstaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå