Niklasp Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Dette er Polestar 2.Volvo avslører Tesla Model 3-utfordrer Lenke til kommentar
Kjellster Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 "Volvos prestisjemerke Polestar har akkurat avslørt det første bilde av det de selv omtaler som en Tesla Model 3-utfordrer. Bilen skal hele Polestar 2, og blir selskapets første helelektriske bil. " Er vel ikke heelt korrekt.. http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=37473 4 Lenke til kommentar
VikingTommyen Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Selskapet som leverer Polestar 2 heter Polestar. Å har ikke levert EL biler før såvidt jeg vet 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Levering i februar da antar jeg? Siden den skal konkurrere mot model 3? Lenke til kommentar
Kjellster Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Selskapet som leverer Polestar 2 heter Polestar. Å har ikke levert EL biler før såvidt jeg vet Merkevarenavn og selskap er ikke det samme. Meg kverulant? Mulig 3 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Oppsummert; Vi skal kanskje levere en bil som kanskje er på lik linje med konkurrentene, en gang i fremtiden. Har slutta å tro på ting som loves 2 eller 3 år frem i tid. Vis oss noe reelt og som settes i produksjon innen et år eller la være. Bilindustrien går på repeat; alt de andre gjør skal vi gjøre bedre, bare ikke i dag eller neste år. Kanskje året etter det, kanskje. 6 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Selskapet som leverer Polestar 2 heter Polestar. Å har ikke levert EL biler før såvidt jeg vet Merkevarenavn og selskap er ikke det samme. Meg kverulant? Mulig Korrekt, Polestar er ett eget selskap, Polestar Performance AB 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Skulle likt og se bilen og ikke bli lovet noe som kommer i fremtiden? Dette er vanlig i bil-bransjen? Lenke til kommentar
Kjellster Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Selskapet som leverer Polestar 2 heter Polestar. Å har ikke levert EL biler før såvidt jeg vet Merkevarenavn og selskap er ikke det samme. Meg kverulant? Mulig Korrekt, Polestar er ett eget selskap, Polestar Performance AB Se der ja. I stand corrected Pussig at de kaller det merkevarenavn isåfall. 1 Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Jeg tror hovedårsaken til at mange kjøper tesla er rekkevidden, ikke at den er "premium" 4 Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Jeg tror hovedårsaken til at mange kjøper tesla er rekkevidden, ikke at den er "premium" Har du non-premium bil i dag så er det nok noen som ser på den som premium. Mens dei som bytter fra premium bil til Tesla gjør det ene og alene for å få høy ytelse, lang rekkevidde og lave driftskostnader. Og ikke pga noe som helst som har med premium å gjøre. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Jeg tror hovedårsaken til at mange kjøper tesla er rekkevidden, ikke at den er "premium" Og litt det at når man først har prøvekjørt den så er man som regel "hekta". Tesla-eiere er som kjent meget fornøyde med bilene sine, og mange som prøvekjører blir også frelst og rekruttert til sekten. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Jeg tror hovedårsaken til at mange kjøper tesla er rekkevidden, ikke at den er "premium" Tror en del folk kjøper Tesla fordi de har de eneste hel-elektriske bilene med mulighet for 7 seter 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Se der ja. I stand corrected Pussig at de kaller det merkevarenavn isåfall. Det er ikke uvanlig at "performance" bilene produseres av ett eget firma, Mercedes og BMW gjør det samme. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Konseptbiler og konseptbilder er verdiløse. Nok nå. Leveringsdyktighet, or it didn't happen. 1 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Bil på abonnement... Uaktuelt. 1 Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Bil på abonnement... Uaktuelt. Tja... de som leaser bil i dag, vil vel vurdere det. Kommer seff an på pris. Lenke til kommentar
SpecialWeirdo101 Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Har på følelsen at jeg er litt skeptisk, quote; "Verdensdebut på ny Google Android-grensesnitt, samt den første bilen med bilversjon av taleassistenten Google Assistant" Med Google oppdatering "hvert skuddår" så kan umulig dette gå bra ? Lenke til kommentar
mrxx Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Uten et skikkelig ladenetverk som Tesla har med sine superladere (og destinasjonsladere), og lavt forbruk av strøm så blir ikke Volvo en reell konkurrent. Så at en Model 3 klarte 2644 km på 24 timers kjøring for noen dager siden. (1000 km klarer den på 8 timer inkl lading). "Konkurrentene" begynner vel kanskje å nærme seg slike tall om 5 år. Og da har Tesla nye biler og Superladere med betydelig høyere ladefart. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Det er ikke uvanlig at "performance" bilene produseres av ett eget firma, Mercedes og BMW gjør det samme. Av interesse, hvem firma mener du at lager performance modeller av Mercedes/BMW? Av tyskerne vil jeg tro RUF(Porsche) er eneste som kan påståes å lage egne performance biler, både BMW M og AMG er jo bare underavdelinger, Alpina tuner men produserer ikke biler. Skal vi være litt slemme kan vi vel si at en Lambo er en performance folkevogn men jeg er ikke helt der da. Blant asiatiske merker er det litt mer vanlig men ser ikke det så mye blant de tyske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå