Gå til innhold

Død samsung q7f 65``


Anbefalte innlegg

Fikk i dag levert min nye tv, en samsun q7f, på døren. Satte den opp som forklart i «quick set up guiden», og skulle fornøyd trykke på power knappen. Problemet er at ingen ting skjer. Virker som at det ikke er liv i one connect boksen. Er det noen måte å se om denne boksen tar i mot strøm, ser ingen lys eller noe. Noen som har vært borti det samme, evt ar tips?

 

Tvn er kjøpt fra komplett btw.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk i dag levert min nye tv, en samsun q7f, på døren. Satte den opp som forklart i «quick set up guiden», og skulle fornøyd trykke på power knappen. Problemet er at ingen ting skjer. Virker som at det ikke er liv i one connect boksen. Er det noen måte å se om denne boksen tar i mot strøm, ser ingen lys eller noe. Noen som har vært borti det samme, evt ar tips?

 

Tvn er kjøpt fra komplett btw.

 

samco slår til igjen med sine relevante innlegg  :rofl:

 

Men til det tråden handler om. Er det rødt lys i den optiske utgangen når du har koblet til strøm? Skal lyse rødt når One Connect boxen mottar strøm.

 

Og du har fulgt instruksjonen om at One Connect-kabelen skal kobles i TV'en før du kobler til strøm på One Connect-boksen? (Ikke at jeg har helt trua på at det har noe som helst å si)

Endret av CaZpeR
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...