Fickledick Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Fikk i dag levert min nye tv, en samsun q7f, på døren. Satte den opp som forklart i «quick set up guiden», og skulle fornøyd trykke på power knappen. Problemet er at ingen ting skjer. Virker som at det ikke er liv i one connect boksen. Er det noen måte å se om denne boksen tar i mot strøm, ser ingen lys eller noe. Noen som har vært borti det samme, evt ar tips? Tvn er kjøpt fra komplett btw. Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Samsung er kjent for sine dårlige komponenter. Ble søksmål I Danmark mot Samsung tvr som ble tatt med buksa nede med strøm komponenter ikke hold mål. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 (endret) Fikk i dag levert min nye tv, en samsun q7f, på døren. Satte den opp som forklart i «quick set up guiden», og skulle fornøyd trykke på power knappen. Problemet er at ingen ting skjer. Virker som at det ikke er liv i one connect boksen. Er det noen måte å se om denne boksen tar i mot strøm, ser ingen lys eller noe. Noen som har vært borti det samme, evt ar tips? Tvn er kjøpt fra komplett btw. samco slår til igjen med sine relevante innlegg Men til det tråden handler om. Er det rødt lys i den optiske utgangen når du har koblet til strøm? Skal lyse rødt når One Connect boxen mottar strøm. Og du har fulgt instruksjonen om at One Connect-kabelen skal kobles i TV'en før du kobler til strøm på One Connect-boksen? (Ikke at jeg har helt trua på at det har noe som helst å si) Endret 4. januar 2019 av CaZpeR 4 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Samsung er kjent for sine dårlige komponenter. Ble søksmål I Danmark mot Samsung tvr som ble tatt med buksa nede med strøm komponenter ikke hold mål. Evig eies kun et dårlig rykte.... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå