Lorinser Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Har noen tips på stille, men brukbare kabinett vifter? Hvor mange rpm bør en kabinett vifte "ha"? Har sett att rpm varierer voldsomt (dBA varierer tilsvarende..!). Bør en ha kabinett vifte® til AMD prosessorer? Hvor mangen bør en ha? En foran og en bak? Flere? Innsug foran og ut bak....(filter på viften foran?) Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 En kabinettvifte er lurt å ha om du har et veldig tett kabinett. Jeg har et stort Aopen kabinett som jeg ahr en 120mm vifte som suger ut foran på. Laget bare et hull bak plastfronten slik at lufta kommer greit ut. Denne virker fint og bråker lite (26 db). Dette går greit når vifta er så stor for lyden blir mer behagelig en med en liten 80*80 vifte. Min erfaring i alle fall. Jeg satte vifta slik for da blir ikke data´n full av dritt og jeg får gjennomtrekk i kabinettet. Bedre med en stor en flere små er min konklusjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå