Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvor mye brukte dere i 2018?

varulv

Anbefalte innlegg

Eksklusive avdrag på lån, renter, avdrag&renters del av felleskostnader til borettslag, og restskatt, har jeg brukt 310000 kroner i løpet av dette året.

Bor alene i leilighet jeg eier. Ingen barn. Ingen bil. Ikke foretatt noen større arbeider på leilighet. Ikke kjøpt noen større ting, kan ikke komme på noe som kostet over 5000. Brukt en god del på reiser.

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dere en fiffig funksjon for dette i nettbanken? Jeg har eksportert ut "ut fra konto" til excel for noen av de mest brukte kontoene mine og lagt sammen, men her inngår jo overføringer mellom kontoer og slikt. Ender på 1 086 742,- er dog en del reisepenger fra jobb, overføringer som sagt osv. Overraskende høyt egentlig, trodde ikke jeg hadde "flyttet" så mye penger i 2018. 

Lenke til kommentar

Har dere en fiffig funksjon for dette i nettbanken? Jeg har eksportert ut "ut fra konto" til excel for noen av de mest brukte kontoene mine og lagt sammen, men her inngår jo overføringer mellom kontoer og slikt. Ender på 1 086 742,- er dog en del reisepenger fra jobb, overføringer som sagt osv. Overraskende høyt egentlig, trodde ikke jeg hadde "flyttet" så mye penger i 2018.

Damn tjener du 2 mill?

Lenke til kommentar

Damn tjener du 2 mill?

Dessverre  :)   En god del av dette skyldes nok utgifter til jobbreiser som betales med mastercard, som igjen utbetales av arbeidsgiver i tillegg til intern flytting av penger. I tillegg kjøper jeg en del verdisaker og selger slik at penger går ut, kommer inn igjen osv. Derfor jeg lurte på om dere hadde noen form for filtreringsmulighet i nettbanken deres :)

Lenke til kommentar

Ah gode, solide utlegg på jobb. Deilig det. Har vel 10 forskjellige kredittkort jeg har brukt, så litt usikker på totalen, men har sikkert brukt noenlunde rundt det samme (2m). Reele utlegg av dem som er "mine" er vel en plass mellom 70 og 100k.

Finne en amerikansk tjeneste som klarer å hente ut info fra alle steder og gir en fantastisk oversikt. Husker ikke hva den heter i farten, men håper det kommer noe tilsvarende her, nå som bankene er pliktig til å åpne data for andre banker/fintechtjenester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...