Chivas Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Hei. Fikk plutselig opp http://blokkert.get.no/ når jeg skulle inn på en streamingside jeg tidligere har brukt. Tidligere har jeg løst dette ved Google DNS, men nå ser ikke dette ut til å funke...prøvde også ett par tre til uten hell. På meg så virker det nesten som at blokkeringen sitter i routeren (bruker den nye Sagemcom routeren deres - som riktignok nok er bridget til en Asus)? Eller er det noen nye erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Hei. Fikk plutselig opp http://blokkert.get.no/ når jeg skulle inn på en streamingside jeg tidligere har brukt. Tidligere har jeg løst dette ved Google DNS, men nå ser ikke dette ut til å funke...prøvde også ett par tre til uten hell. På meg så virker det nesten som at blokkeringen sitter i routeren (bruker den nye Sagemcom routeren deres - som riktignok nok er bridget til en Asus)? Eller er det noen nye erfaringer med dette? Sørg for å slette cashe etter at du har byttet DNS. Evt prøv inkognitomodus. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2019 Se der ja, det funket med inkognitomodus Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Ikke alltid det holder å slette cache. Med Firefox måtte jeg avinstallere hele programmet og installere det på nytt. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Ikke alltid det holder å slette cache. Med Firefox måtte jeg avinstallere hele programmet og installere det på nytt. Da har du ikke slettet cashen ordentlig Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Da har du ikke slettet cashen ordentlig Jeg sletta cache til jeg så mannen med ljåen. Var ikke mer å slette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå