AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Mann 25 her. Har datet ei herlig jente i noen måneder nå. Har vært i 2 langvarige forhold før, og aldri slitt med sjalusi eller overtenking. Dette er noe jeg har slitt med de siste månedene, og jeg aner ikke hvorfor jeg plutselig sliter med det. - Har jeg ikke hørt fra henne i hele dag, tenker jeg at det er noe galt. At hun er lei eller noe. Det viser seg at hun har sovet hele dagen - Har jeg sendt melding og hun har vært pålogget uten å ha åpnet meldingen? Prøver å unngå meg. - Skal hun på fest? Roter sikkert med noen andre. - Svarer hun kort? Sikkert lei. Ingenting av dette stemmer. Hun viser at hun er glad i meg, sender meg søte meldinger og snaps. Når jeg har følt at det er noe galt, og hun plutselig sender en søt melding, blir jeg veldig glad der og da. Men dagen etter er jeg usikker igjen. Dette plager meg vanvittig mye. Jeg slet aldri med dette i mine to forrige forhold, men nå lager jeg scenarioer i hodet mitt som ikke stemmer overens med virkeligheten. Jeg har ikke fortalt henne at jeg sliter med dette, for jeg vil ikke ødelegge dette her, og vil ikke bli oppfattet som paranoid og kontrollfreak. Hvordan kan jeg unngå å ha disse negative tankene? Jeg er klar over at det er utrolig teit av meg å overtenke noe så voldsomt! Aner ikke hva som går av meg... Anonymous poster hash: f4c9b...9b3 1 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 kanskje det er fordi du er tusen ganger mer forelsket i denne jenta og tenker at dette er kvinnen i ditt liv? Eller kanskje hun er på en litt annen måte enn du er vant til slik at du blir usikker? Kanskje hun har et litt annet kroppsspråk ? DU bør iallfall se om du ikke klarer å riste dette av deg på en måte. For det er ikke lange veien fra dette til at du blir litt og litt verre. Til slutt så kan dette gjøre til at du mister henne Til slutt: kanskje det er magefølelsen som prøver å si deg noe? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Hun lar være å svare en hel dag? Hun logger på uten å lese melding fra deg? Hun drar på fester uten deg? Hun høres ikke fryktelig "keen" ut... 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Hun lar være å svare en hel dag? Hun logger på uten å lese melding fra deg? Hun drar på fester uten deg? Hun høres ikke fryktelig "keen" ut... Alt dette er helt normale ting som kommer opp når man dater noen. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Etter "noen måneder" når forelskelsen skulle stormet som verst? 1 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 (endret) Hekomo har erfaringsmessig rett. Min erfaing tilsier at dette er ting jenter som har høy interesse ikke gjør. De som har en annen erfaring må gjerne dele sine historier. Det vil nesten alltid være slik at den ene liker den andre litt mer, men ofte er det jenta som har mest å tape da. Situasjonen du beskriver er et klassisk tilfelle hvor du som mann antakelg liker henne mer enn hun liker deg. Du er rett og slett jenta i forholdet, og da blir det knalltøft for deg å ro dette i land. Problemet er at det er vanskelig å oppføre seg på en måte som gjør at hun faller fullstendig for deg, da du blir for tilgjengelig og for beta pga. angsten din. At hun er litt utilgjengelig og uforutsigbar gjør bare at du blir enda mer tiltrukket av henne. Du har fått oneitis før følelsene hennes er på riktig sted. Det beste du kan gjøre er å distansere deg litt og treffe andre jenter, regner med dere ikke er eksklusive enda. Endret 4. januar 2019 av coffeee 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Hvordan kan jeg unngå å ha disse negative tankene? Jeg er klar over at det er utrolig teit av meg å overtenke noe så voldsomt! Aner ikke hva som går av meg... Anonymous poster hash: f4c9b...9b3 Du er veldig forelsket, det blir nok bedre etterhvert skal du se Bare ikke la disse tankene styre deg. De over ser ut til å ha misforstått. Han lister opp ubegrunnede bekymringer. Eksempler på overtenking. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå