minimax Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Jeg prøver å spare plass og tenker at med musikk CD-platene mine fjerner jeg plastcoverne for så å legge både CDene samt papirdokumentasjonen ol. i en passende plastlomme, slik som denne: https://spacesavingsleeves.com (scroll ned på siden og se på videoen -jeg har dessverre ikke funnet noe bilde) Hvem selger noe slikt i Norge? Så langt har jeg bare funnet lommer som tar selve CDen eller er laget for å settes inni en perm. Når CDene/papirene er lagt i coverne vil jeg putte dem i en passende pappeske. Tenker det vil spare en del plass! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Usikker på hva det heter på norsk, men et søk på f.ex ebay etter "cd brief case" burde sette deg på riktig spor. Det dukker iallefall opp bilder av vesker som synes å passe beskrivelsen din - utvendig om ikke annet. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Må det være Norge? Wish har enormt med slike lagringsløsninger som bare koster noen kroner. Mht beting så forholder du deg bare til klarna og mellom oss og dama så har vi ikke hatt problemer med å bytte produkter eller pengene igjen. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Åja - ser nå at Norge er presisert som begrensende faktor. hvis trådstarter ikke kan kjøpe i utlandet så blir det litt verre siden jeg ikke aner hvordan produktet kan være navngitt på norsk. Kanskje "kombinert cd-veske og dokumentmappe" - men hjelper jo selvsagt ingenting så lenge søkemotorene ikke skjønner tegninga. En haug med pc-vesker og cd-vesker dukker opp i mott nettsøk, men ikke som kombinert versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå