DropsKongen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 fikk meg den nye s-ata disken min idag og har plugga den i og vil nå formatere den. problemet er bare at dritt maskinen ikke vil finne den (jfheif08932745973269 tw5398285y493425893|624t3(/&/&/&/&¤&%¤&%#%¤#&%¤/&%&)!! hva er galt? pls hjelp meg den som kan... er litt urgent! btw så er hk'et et asus a7v8x... kjører win xp home... og den nye disken er av typen maxtor 160gig 7200rpm s-ata. trenger hjelp fra så mange som mulig takk for alle svar Lenke til kommentar
Zeer Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har du aktivert SATA controller i BIOS? Hadde det samme problemet selv. Lurte på om det var noe gale med HDD. Jeg er ikke sikker på hvor du finner det i din BIOS, men jeg fant på samme side som jeg stiller FSB, multiplier, minnetimings osv. Har DFI hovedkort. Håper dette er til hjelp. Du må også huske på at SATA bruker samme IDE kanalene. DVS. har du en SATA tilkobling, bruker den primary master IDE kanal. har du to SATA tilkoblinger vil de bruke primary og secondary master IDE eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå