Musty Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 hadde Salah hatt kontroll på ballen ville det blitt rødt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 hadde Salah hatt kontroll på ballen ville det blitt rødt Så lenge Kompany går til slik som han gjør, syns jeg det er rødt. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Er det gult kort blir det fort mye kort utover her... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Game over Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Lovren er jo helt ute av det. Makan til uårvåkenhet! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Jadda. Liverpool vinner nok ligaen uansett, men vil så absolutt ikke at de skal gå ubeseiret gjennom en sesong. Lenke til kommentar
Andrehehe Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Så sinnsjukt ufortjent Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Så sinnsjukt ufortjentHæ? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 (endret) Veldig bra gjort av Aguero, men det er ikke lov å være så sløv som Lovren var på målet på dette nivået. Lovren tror jeg bare Klopp må bytte, han virker helt handlingslammet nå. Endret 3. januar 2019 av oOF Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Jadda. Liverpool vinner nok ligaen uansett, men vil så absolutt ikke at de skal gå ubeseiret gjennom en sesong. Ja 4 poeng er umulig å ta igjen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Ja 4 poeng er umulig å ta igjen Det har jeg aldri sagt. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Skjønne rett å slett kje ka Lovren og Henderson gjør på banen -.- Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Ser ikke ut til at Lovren engang er klar over at Aguero er bak han og null reaksjon når pasningen kommer. Savner Gomez. Lenke til kommentar
sector Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 På tide at Firmino melder seg på i denne kampen Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 På tide at Firmino melder seg på i denne kampen Han har ikke vært bra, men i mine øyne er det midtbanen (og Lovren...) som må skjerpe seg. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Det har jeg aldri sagt. Sjå på livetabellen, og så tilbake til din forrige post. Fasit: Jo, det sa du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå