Sigurd 1983 Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Hei. Er det noen som har erfaring med Auto Company Arendal. Ramo kusamovic.? Skal muligens kjøpe bil der..? Lenke til kommentar
Sigurd 1983 Skrevet 3. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2019 Vet ikke..? Han selger bil på finn. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Be selger om NAF test, nekter han så hold deg unna (fin tommelfingerregel) Men sier han ja, viss du betaler så er det jo noe annet igjen Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 har googlet litt. Finner veldig lite og eller ingenting. Så vet ikke. Hadde vel ikke latt være å handle der siden jeg ikke finner noe urovekkende, men jeg hadde gjerne ikke handlet der heller siden jeg ikke finner noen erfaringer. Ganske nyetablert enkeltmannsforetak. https://www.purehelp.no/m/company/details/autocompanyramokasumovic/912718948 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Høres ut som noe bakgårdsfirma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå