Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Er det ingen som synes det er litt dumt å kjøpe ny telefon som ikke støtter 4G-tale?Greit nok at den vil fortsette å virke på 2G, men dårligere kvalitet og noe hakking må man påregne. Nå legges jo 3G ned over hele landet fremover. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Er det ingen som synes det er litt dumt å kjøpe ny telefon som ikke støtter 4G-tale? Greit nok at den vil fortsette å virke på 2G, men dårligere kvalitet og noe hakking må man påregne. Nå legges jo 3G ned over hele landet fremover. Man mister jo veldig mange valgmuligheter om man skal tenke på 4G tale, og det kommer nok støtte for flere og flere telefoner. Min relativt nye og dyrere Oneplus 6T har heller ikke 4G tale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Man mister jo veldig mange valgmuligheter om man skal tenke på 4G tale, og det kommer nok støtte for flere og flere telefoner. Min relativt nye og dyrere Oneplus 6T har heller ikke 4G tale. Ja, jeg er enig at mange telefoner da forsvinner, men for meg så er samtalekvalitet en viktig del av mobilen. Jeg synes også volte gir en mye bedre opplevelse enn 3G og 2G. Nå venter jeg bare på HD-voice mellom nettene Telenor og Telia. Det er fullt mulig å få en god telefon som også støtter volte til en god pris men utvalget er svært begrenset. Enkelte gode telefoner som Oneplus og Xiaomi vil nok aldri få dette på nåværende telefoner, men godt mulig på fremtidige modeller. Ps. hos Telia støttes Oneplus6 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Ja, jeg er enig at mange telefoner da forsvinner, men for meg så er samtalekvalitet en viktig del av mobilen. Jeg synes også volte gir en mye bedre opplevelse enn 3G og 2G. Nå venter jeg bare på HD-voice mellom nettene Telenor og Telia. Det er fullt mulig å få en god telefon som også støtter volte til en god pris men utvalget er svært begrenset. Enkelte gode telefoner som Oneplus og Xiaomi vil nok aldri få dette på nåværende telefoner, men godt mulig på fremtidige modeller. Ps. hos Telia støttes Oneplus6 Ja vet, telenor kommer vel og med støtte for 6ern nå men 6T har dem vist ikke hørt om Men prater kansje maks 30 minutt i mobilen i uka så ikke noe problem for meg, men kan jo være viktig for andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå