ExtremeGo Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Beste lydplanke til Apple TV ? Har en Samsung 55 TV kjøpt i 2015 . Ønsker bedre lyd enn det jeg har i mitt nåværende anlegg og mindre kabelrot . Lenke til kommentar
taffeeel Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Hei!Har du noe budsjett? For best mulig lyd må lydplanken gjerne ha både HDMI Arc (ut) som du kobler til HDMI Arc (inn) på TV'en, og en egen HDMI-inngang der du kobler Apple TV'en. Og så må gjerne lydplanken ha 4K og HDR-passthrough. For å opprettholde best mulig bilde. Hvis TV'en din støtter 4K og HDR selvfølgelig. Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 3. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2019 Hei! Har du noe budsjett? For best mulig lyd må lydplanken gjerne ha både HDMI Arc (ut) som du kobler til HDMI Arc (inn) på TV'en, og en egen HDMI-inngang der du kobler Apple TV'en. Og så må gjerne lydplanken ha 4K og HDR-passthrough. For å opprettholde best mulig bilde. Hvis TV'en din støtter 4K og HDR selvfølgelig. Tv-en er en Samsung UE55JU705T Budsjett , 0-10 000? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Jeg kjøpte SONOS beam og en subwoofer i tillegg etterhvert. Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 9. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2019 Jeg kjøpte Samsung HW 660 på tilbud hos komplett . Har ikke montert den ennå , har et kjapt spørsmål , trenger jeg to 4K HDMI kabler for å koble en til TV og en til Apple TV for å få 4K ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå