Gå til innhold

Facebook tester mørkt tema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Stadig flere tjenester får med seg at vi mennesker ikke slutter å kommuniserer med hverandre så fort sola går ned."

Kanskje vært en ide for tek.no å få med seg også så jeg slipper å gå inn i forenklet visning for hver artikkel?

Referer også til Itavisen.no sin nattmodus

• Liker 5
Lenke til kommentar

Chrome/Opera + Stylish = Mørk Facebook i lang tid allerede.

Se link i signaturen for mørkt skin for diskusjon.no

Eg skifta ut Stylish med Stylus for ei tid tilbake, ref: https://robertheaton.com/2018/07/02/stylish-browser-extension-steals-your-internet-history/

Har brukt mørkt tema på FB i mange år, men no har eg slutta å bruke FB, så den kom litt for seint.

For min del skulle helst alle nettstader hatt mørk modus. Eg lagar eigen userstyle for dei eg brukar mest, men det hadde vore enklare om sida hadde det sjølv.

Det er forresten ikkje berre i mørket sånne funksjonar er kjekke. På ein stor monitor eller TV blir kvite sider for lyse uansett og plagar augo mine. Eg vil ha al mørkt heile dagen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå har Facebook snarte "enerett" på bruk av messenger-begrepet også. Det sier litt, når det har vært mange messenger-varianter før Facebook ble født eller tok av for alvor.

Endret av G
Lenke til kommentar

Nå har Facebook snarte "enerett" på bruk av messenger-begrepet også. Det sier litt, når det har vært mange messenger-varianter før Facebook ble født eller tok av for alvor.

Det har det, men de er stort sett døde alle sammen. Blir litt som å reagere på bruken av ordet krigen om andre verdenskrig, fordi det har vært andre kriger før den.

Lenke til kommentar

Da er vi omtrent enige Okapi. Jeg har ikke full oversikt over sosiale medier, apper og programvare fra tidligere 2000-tallet som har bukket under. Men, jeg vil anta at en og annen seiglivet utgave av et eller annet fortsatt lever i beste velgående. Men, det er en liten mulighet for at alle har bukt under selv om jeg er tvilende til nettopp det. Jeg benytter ikke særlig mange som bærer navnet messenger selv (kanskje til og med ingen), men jeg vet at jeg har en og annen konto på noe som bærer navnet messenger, men der har det sikkert blitt mye inaktivitet og det som det fører med seg av stengninger..

Endret av G
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...