Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Mattetentamen

Anbefalte innlegg

Hei,

Under årets mattetentamen opplevde jeg det som jeg regnet med aldri skulle skje.

Min ene oppgave ser ut til å være borte, dette var en oppgave på Excel. Alle mine oppgaver lå i samme Excel fil, men en av oppgavene ble borte. Uheldigvis var dette en forhåndsvis enkel oppgave, men som ga totalt fem poeng... Dette var også den første oppgaven jeg gjorde på Excel. Denne oppgaven gjorde altså at jeg fikk fem ekstra feil, etter det jeg har regnet meg fram til vil det si at jeg fikk ti feil isteden for fem feil.

Jeg hadde ikke tilgang til innleveringsmappe slik at mine Excel oppgaver ble levert på minnepenn. Da gikk pc-en ut av mine hender, over til noen lærere. De tok den med på et rom og lastet fila opp på minnepennen.

Da jeg fikk tilbake min tentamen stod det at de savnet den ene oppgaven. Som jeg husker at jeg gjorde.

Flere som har opplevd det samme? Hva burde jeg gjøre?

Endret av 007Bond
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Si at du gjorde den. Si at du ikke aner hva som har skjedd. Lurer de, så gi gjerne noen detaljer fra svaret ditt som viser at du har gjort den. Tilby deg å gjøre en tilsvarende oppgave for å vise at du kan det.

Ellers, ikke stress. Det er bare en tentamen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...