steinjarle Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Dette er elbilene som kommer i 2019 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Ang ds3 så var den på en norges visit før jul med represanter fra ds og de sa at det ikke vil være el seter på el versjonen noe som virker veldig rart så får se om de ombestemmer seg før lansering. Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Ang ds3 så var den på en norges visit før jul med represanter fra ds og de sa at det ikke vil være el seter på el versjonen noe som virker veldig rart så får se om de ombestemmer seg før lansering. Ja, jeg hadde tenkt til å skrive det samme faktisk. Den skal heller ikke leveres til høsten, men det skal komme noen biler på tampen av året (desember), mens den store utrullingen begynner i 2020. Det er også verdt å merke seg at den ikke får varme i rattet. PS: Mercedes burde sparke designavdelingen Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Referanse for leveringstidspunkt for DS3: https://www.rb.no/bil/elbil/forbrukertips/elbilene-som-er-rett-rundt-hjornet/s/5-43-953091 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Har dere vurdert å bare bruke EPA-standarden, siden den virker å være mest realistisk? Jeg skjønner at det ikke er europeiske standarder, men dere er vel ikke forpliktet til disse? Er det noen ulemper ved å bare forholde seg til EPA? Det må jo være bedre å snakke om mest mulig realistiske estimeringer, tenker jeg? 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Mangler det ikke en SUV i fra BMW i denne listen her? Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Mangler det ikke en SUV i fra BMW i denne listen her? iX3 kommer ikke før 2020. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Kommer vel en elversjon av nye partner/berlingo i løpet av året/tidlig 2020 også. Med betydelig oppgradert batteri vs dagens versjon 1 Lenke til kommentar
Roy Husvik Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Ang ds3 så var den på en norges visit før jul med represanter fra ds og de sa at det ikke vil være el seter på el versjonen noe som virker veldig rart så får se om de ombestemmer seg før lansering. Ja, jeg hadde tenkt til å skrive det samme faktisk. Den skal heller ikke leveres til høsten, men det skal komme noen biler på tampen av året (desember), mens den store utrullingen begynner i 2020. Det er også verdt å merke seg at den ikke får varme i rattet. PS: Mercedes burde sparke designavdelingen Oi oi oi, ikke varme i rattet! Seriøst, er det et problem? ? 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 (endret) Imponerende vekst fra 2017 til 2018 for Leaf, men nå ser det ut til at Tesla kommer til å levere mer enn 4000 biler til Norge bare i første kvartal. Det avhenger naturligvis litt av hvor mange som venter på billigere utgaver, da Model 3 koster en del mer enn Leaf akkurat nå. Men Nissan må nok gi litt gass og komme med større batteri med bedre temperaturstyring for å svare på Model 3s inntog. Oi oi oi, ikke varme i rattet! Seriøst, er det et problem? Med en app som gjør bilen god og varm før du setter deg inn så er det egentlig lite poeng med varme i rattet. Endret 2. januar 2019 av hekomo 1 Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Imponerende vekst fra 2017 til 2018 for Leaf, men nå ser det ut til at Tesla kommer til å levere mer enn 4000 biler til Norge bare i første kvartal. Det avhenger naturligvis litt av hvor mange som venter på billigere utgaver, da Model 3 koster en del mer enn Leaf akkurat nå. Men Nissan må nok gi litt gass og komme med større batteri med bedre temperaturstyring for å svare på Model 3s inntog. Oi oi oi, ikke varme i rattet! Seriøst, er det et problem?Med en app som gjør bilen god og varm før du setter deg inn så er det egentlig lite poeng med varme i rattet. Det er særdeles behagelig å ha rattvarme på 1 på kalde vinterdager uansett om man har varm bil. Bør være standard i en premiumbil. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Det er særdeles behagelig å ha rattvarme på 1 på kalde vinterdager uansett om man har varm bil. Bør være standard i en premiumbil. Hvis det er så varmt i kupeen at man må ta av seg jakken så er det neppe nødvendig med rattvarme. Men hvis man ikke har en bil der kupeen kan varmes opp enkelt og greit så er det sikkert en fordel ja. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 (endret) Hvis det er så varmt i kupeen at man må ta av seg jakken så er det neppe nødvendig med rattvarme. Men hvis man ikke har en bil der kupeen kan varmes opp enkelt og greit så er det sikkert en fordel ja. akkurat det som er poenget,selv med varm kupe, uten jakke, så er det digg med litt varme i rattet når det er kaldt ute. Snakker av personlig erfaring da jeg har det selv, du har kanskje ikke testet det selv siden du kommer med slike antakelser? Endret 2. januar 2019 av The Jackal Lenke til kommentar
MC54 Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Som svar på spørsmålet i artikkelen. Jeg venter på en elbil som kan erstatte min Avensis, plass og rekkevidde..! Og som jeg har råd til. Finnes fremdeles ikke! Biler som starter på min bruttolønn, 700.000 er jo latterlig, varme i rattet eller ikke. Hva er det folk tjener egentlig?? 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Kun Audien som ser skikkelig ut. Bare synd det er elektrisk. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Kun Audien som ser skikkelig ut. Bare synd det er elektrisk. Du det finnes ingen crossovere i bensin/diesel/hybrid som er tilsvarende denne altså? Ikke Q3/5/7, ingen av disse som ligner i det heletatt? Lenke til kommentar
Soles Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Gi elbiler de samme avgifter som alle andre biler. Hva vil skje med «revolusjonen» da? 1 Lenke til kommentar
eivind f Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Bra tall for Leaf. Men hvorfor er den fremdeles så stygg? Hvorfor er rimelige biler så inni granskauen mye styggere enn de dyre - det er jo bare form. Jeg kan forstå det innenfor VAG-systemet (vw, audi og skoda) men ikke på tvers av fabrikanter. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Gi elbiler de samme avgifter som alle andre biler. Hva vil skje med «revolusjonen» da? Det ser vi når de kommer, for det gjør de. Når er dog usikkert enn så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå