Snikende Ullbart Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Dette kan være et ganske dumt spørsmål, men setter pris på input. Jeg jobber i et oppstartsselskap hvor tid er svært begrenset. Forsvaret har bestemt seg for å velge meg til å være med på et 10-dagers lovpålagt lagførerkurs som ekstra til vanlige innkallinger under HV. Jeg får ikke dekket dette av jobb, så taper både 10 dager med hektisk arbeid som ikke er lett å legge over på andre samt. en god mengde penger. Er det galskap å vurdere straffen av å ikke møte fremfor dette? Som jeg har lest har noen blitt straffet med kr. 5000 i bot (mindre tap enn om jeg er med på øvelsen) og 14-dager fengsel (er nok lettere å jobbe fra buret enn et par timer på kveldstid på leir). Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 https://forsvaret.no/tjeneste/okonomi-under-ovingar 1 Lenke til kommentar
1969 Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Har du hørt om det er mulig å ta et senere kurs, i perioder der det kanskje er mindre jobb i selskapet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå