Skallgrimz Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 (endret) Hei har en komplett winter gamer 2015 edition. Synes den begynner å bli noe treg i oppstart og i spill osv. Lurte på om jeg kunne oppgradert noe uten å bruke så mye penger, 1000-2000 max. Hva tenker dere, kanskje en ssd til windows eller mer minne? Dette er hva pcen består av https://ibb.co/KWcSsR2 Endret 2. januar 2019 av Skallgrimz Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Du har en SSHD som systemdisk. Er det en gammel installasjon av Windows hjelper det ofte å ta en fresh installasjon. Hvis ikke kan du bytte ut systemdisken med en SSD så vil du nok merke forskjell. Lenke til kommentar
Skallgrimz Skrevet 2. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2019 Du har en SSHD som systemdisk. Er det en gammel installasjon av Windows hjelper det ofte å ta en fresh installasjon. Hvis ikke kan du bytte ut systemdisken med en SSD så vil du nok merke forskjell. takker for svar windows er ganske fresh, tok en ny instalasjon for noen måneder siden. mulig jeg pøver med en ny ssd da. mer minne vill ikke hjelpe noe særlig? Vill det bli noe trøbbel med windows lisensen om jeg reinstalerer windows på en ny disk? er en sånn ms coa windows 10 home, som koplett hadde forhåndinstalert i pcen Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 GPU på bruktmarkedet? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Oppstart = SSD. Treg i spill - mener du da lite FPS, eller treg lastetid? Jeg ville ikke kjøpt mer minne, det koster mer enn det smaker. For 2k ville jeg kjøpt ny SSD og brukt GTX 970 (rundt 1000 på finn.no). Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 (endret) Strømforsyningen er rett å slett shit!Ville lagt ca opp til 1000kr i ny skikkelig strømforsyning og resten av pengene i et brukt skjermkort. (jeg fikk meg første generasjon titan til rundt 1000kr på bruktmarkedet, som holder koken) Endret 3. januar 2019 av sveibuen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå