Fleskelars0 Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 DS2 er dårlig?? You bitches be crazy. Det var ikke perfekt og gjorde noen ting dårligere enn forgjengeren men det gjorde også mange andre ting mye bedre. Totalt sett ett jævlig bra og underholdende spill med masse replay-value. Er vel ingen som seriøst tror de er ferdige med Dark Souls og Bloodborne? Selvsagt får vi mer av begge to. Hvis fyren bak ikke gidder, får de bare noen andre til å gjøre det. At historien er avsluttet har ingenting å si. De lager bare en ny historie. Dark Souls kommer det definitivt mer av. Jeg tror det kommer mer Bloodborne også, men man vet aldri med Sony da det er 10 år siden Demon's Souls kom nå og vi har ikke sett noe som helst hint til at det kommer en oppfølger. Håper uansett at Sony starter sitt eget studio for DeS og Bloodborne istedenfor å kaste bort tiden til From Software for at de skal lage spill som kun er eksklusive til en møkkaplatform hvor spillene både ser og yter dårlig på. Jeg er veldig glad i DS2. Det var mitt første møte med soulsbornenioh sjangeren og jeg elsket det. Gjorde det litt lettere for en noob med at man kunne drepe fiender helt... tok litt tid da men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå