MultiGamerClub Skrevet 2. januar 2019 Del Skrevet 2. januar 2019 Får denne feilmeldingen "Lydformat er ikke satt til standardverdien" blant mange andre feil-meldinger, men hovedsaken er at windows 10 bytter standard/default lyd konfigurasjonen hele tiden. Har feilsøket på dette i 4 uker siden jeg oppdaterte til 1809. Har ikke funnet hva som er problemet enda, driver fortsatt og feilsøker uten hell. Går snart fra vettet.. Dette er det som skjer: Lyden kuttes > Konfigurasjonen er satt til Surround 5.1 (I Lyder, så Konfigurer Høyttalere). Skal stå på "Stereo" men den fortsetter og sette konfigurasjonen tilbake til 5.1 og det terger livskiten ut av meg. Holdt på snart i over en måned, vil gjerne gå tilbake til 1803 igjen hvor alt bare fungerte og det ikke drepte livs energien min på og bruke tid på dette. Noen som vet svaret? Tenkte og kjøpe lydkort hvis realtek fortsetter og holde på som dette.. Usikker på om det er realtek eller bare windows 10 i seg selv etter oppdateringen som kuker på et eller annet.. Håper noen vet svaret, er ganske drittlei av windows 10 oppdateringer som fucker opp ting som funker før oppdateringer kommer. Lenke til kommentar
«Quattro» Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Har du sjekket om Realtek har noen nye drivere på sine sider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå