TanzElectrik Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Hehe, morsom histore du klarte å finne på der, Yob. Tenkte det var noe muffens når du snakket om at firma er konkurs og du derfor har fått AAP når AAP er for folk som har arbeidsevnen sin redusert med minst 50 prosent og ikke folk som er friske og raske uten jobb. 2 Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Lurer fortsatt på hvordan man kan få lån med 2 betalingsanmerkninger.. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Yesda! Lån utbetalt på dagen igår Sorry, kapitalister Men I won this time Man kan aldri slå en uviten mann i en diskusjon Lenke til kommentar
ozone Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 ...foreldrene mine har inntekt på 2,5-3 mill i året hver cirkus. Hvorfor er det så stort problem da? Fordi foreldrene dine er to helt separate personer, som ikke har noe ansvar din økonomi kanskje? 1 Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Men I won this time Kommer helt an på hva du gjør fremover. Legger du ut bilen på finn.no, selger den, betaler ned all gjeld du har og bruker resterende av overskuddet til å kjøpe en rimeligere bil, så ja, da kan jeg være litt enig (selv om det kunne løses på en annen måte). Hvis ikke så har du tapt i mine øyne. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Moderatormelding Tror vi stenger denne tråden nå, siden TS opplagt har fått løst problemet i førstepost, og diskusjonen har gått over til noe annet.Send PM om dere har spørsmål eller kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg