Gå til innhold

GeCube 9600XT from multicom

defzx

Anbefalte innlegg

Jeg husker og ha lest Ganske lenge siden..

Att Radeon 9600xt og 9800xt skulle ha tempratur måler ved kjerne, stemmer dette? Vist det stemmer hvilket programm må jeg ha for og se temp?

Edit:

:blush:

Endret av defzx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror vell det er kun 9800xt kortene som har slik HL2 deal? men jeg kan ta feil...

Du tar feil.

Helt rett. mange 9600xt kort kommer også med hl2 slippen.

Jeg fikk mitt Hercules 3D Prophet 9800PRO i går.

Fikk et såkalt "Red Edition" kort med rød PCB i motsetning til Hercules' sedvanlige blå PCB. Det er allikevel ikke et BBA kort med Hercules kjølere og logo. Ser tydelig forskjell på dette og PowerColor kortet (9800 PRO det også) som ligger her.

Dette er forresten mitt andre PowerColor kort.. Vifta tok kveld på begge. Da var det bare en ting å gjøre.. Kjøpe Mercedes (Hercules, om noen virkelig ikke skjønte hva jeg mente) :)

Så over til saken!

Hercules har faktisk lagt ved hl2 slippen med denne revisjonen av 9800 PRO kort :w00t:

Jeg som først trodde det kun var XT kortene (både 9600 og 9800) som fikk bundlet dette.

Enda bedre ble overraskelsen da jeg gikk inn på ATIs hjemmeside for å registrere koden! Da ble jeg møtt av dette

Half Life med samtlige interessante MODs! Gratis! :w00t:

Man kan jo ikke la være å bli glad av sånt i disse juletider... :xmas:

Lenke til kommentar
Jøss! Hercules er geniale! Men bortsett fra det der Hercules kortet, så er det bare 9600- og 9800XT som man får med HL2 kupongen.

Ja, hadde virkelig ikke ventet dette.. Det berget jula mi, for å si det sånn... :thumbup:

Må ellers få kommentere at nicket ditt er en av de bedre sangene jeg noensinne har hørt... ;)

:xmas: God Jul! :xmas:

Lenke til kommentar
Jøss! Hercules er geniale! Men bortsett fra det der Hercules kortet, så er det bare 9600- og 9800XT som man får med HL2 kupongen.

Ja, hadde virkelig ikke ventet dette.. Det berget jula mi, for å si det sånn... :thumbup:

Må ellers få kommentere at nicket ditt er en av de bedre sangene jeg noensinne har hørt... ;)

:xmas: God Jul! :xmas:

Ja! Holder på å lese boka nå, The Call Of Cthulhu, og den er helt sinnsyk bra! Beste boka jeg noen gang har lest! (Viss du skal lese den, les den originale versjonen av H.P. Lovecraft, altså på engelsk. Og kjøp gjerne Penguin, slik at det ikke er endret på noe)

Den sangen, er det den av Cradle Of Filth eller ?

Lenke til kommentar
Jeg husker og ha lest Ganske lenge siden..

Att Radeon 9600xt og 9800xt skulle ha tempratur måler ved kjerne, stemmer dette? Vist det stemmer hvilket programm må jeg ha for og se temp?

Edit:

:blush:

Tro meg, det har jeg også lurt på, og spurt om flere ganger uten å få noe som helst svar på... :ermm:

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Hei! Noen som har kjøpt Gecube 9600xt Extreme?? Jeg skal kjøpe det! Er bedre enn det vanlige XT! PS alle Xt kort er bundlet med Hl2!!! :thumbs:

For det første: Hvis du leser gjennom hele tråden, så vil du finne ut at defzx har kjøpt seg Gecube 9600XT.

For det andre: så ber jeg deg om å roe litt ned bruken av spørsmålstegn, smilies o.l. her på forumet. Det ser ut som om du blir helt desperat hver gang man snakker om 9600XT. Det holder med ett spørsmålstegn, i tilleg til utropstegn.

Blir så dumt å lese: er det bra?????? eller?!?!?! ok!!!! :thumbup::thumbs::D:)

enig? ;)

Endret av Gef
Lenke til kommentar

ffs..

Rimlig fortvila her nå.. Når jeg kommer inn i windows låser skjermen seg.

Jeg trodde dette var pga for liten PSU, siden jeg bare hadde 250w, mens korte krevde 300w. Jeg kjøpte meg en PSU på 360w men fortsatt skjer det samme.

Neste valg er å formatere, men helst vil jeg ikke formatere. Noen som har en anelse om hva som er galt?

Lenke til kommentar
ffs..

Jeg trodde dette var pga for liten PSU, siden jeg bare hadde 250w, mens korte krevde 300w. Jeg kjøpte meg en PSU på 360w men fortsatt skjer det samme.

Neste valg er å formatere, men helst vil jeg ikke formatere. Noen som har en anelse om hva som er galt?

Kanskje det har skjedd noe galt når du installerte driveren. Prøv ett annet skjermkort i maskinen, uansett hvilket ;)

Lenke til kommentar
ffs..

Ikke bli sur nå om jeg stiller (i dine øyne) dumme spørsmål. :)

Har du husket å avinstallere alle gamle drivere fra tidligere skjermkort?

Det er også viktig å avinstallere ALL programvare tilhørende tidligere kort (f.eks. ASUS Smart Doctor etc.)

Har du hatt et nVidia kort anbefaler jeg å kjøre dette programmet eller et tilsvarende et for å kvitte deg med rester av Detonator driverne.

Verdt et forsøk før du evt. må formatere maskinen.

Lenke til kommentar
Ja! Holder på å lese boka nå, The Call Of Cthulhu, og den er helt sinnsyk bra! Beste boka jeg noen gang har lest! (Viss du skal lese den, les den originale versjonen av H.P. Lovecraft, altså på engelsk. Og kjøp gjerne Penguin, slik at det ikke er endret på noe)

Den sangen, er det den av Cradle Of Filth eller ?

Ja, det var CoF's sang jeg siktet til..

Har ikke lest boka du sikter til, men om den er så god som du sier, kommer jeg nok tilø å gjøre det.. :)

Må bare bli ferdig med The Wheel Of Time først... ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes det kortet som hardware.no har testa i sin siste test er skremmende lik kortet jeg har. Jeg kjøpte gecube 9600XT og de tester et gecube 9600 Pro.

Edit: Sjekket på kortet mitt. og det eneste som er forskjell er at det ikke er sånne bøyler mellom ram kjølerene.

Endret av Pc_master
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...