Sandy Koufax Skrevet 1. januar 2019 Del Skrevet 1. januar 2019 Mitt nyttårsforsett er å forbli alene. Altså å ikke finne en kvinne å bli sammen med. Hva er deres nyttårsforsett for året? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Være mer egoistisk! Mer typ som når foreldre tar på seg oksygenmaske før barna så de ikke svimer av og er ubrukelig for ungen enn å være en drittsekk. Cant save anyone from drowning when youre drowning too. 2 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 3. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2019 det var da fælt...hvis det er en trøst, så kan jeg gi min oksygenmaske til dine barn om det skulle være nødvendig. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 3. januar 2019 Del Skrevet 3. januar 2019 Jeg skal spare enda mer hver måned. Gikk gjennom "regnskapet" og ser at det er mulig å doble sparingen Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Bruke mindre penger. Trene mer. Spise sunt. Prøve å forbedre mitt sosiale liv. Lenke til kommentar
TinaR Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Jeg vil spare mer penger, fortsette å trene slik jeg har gjort, og lese mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå