Gå til innhold

Hjelp til kjøp av bærbar

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er på utkikk etter en grei laptop som bør være av god byggekvalitet, være kjapp i forhold til å kunne surfe på nettet, se på serier, drive med hjemmekontor arbeid etc. Det er også et pluss om man kan spille enkle spill som Steamworld, div indie games etc.

Kom over denne på Elkjøp.

https://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/10440/hp-15-da0803no-15-6-barbar-pc-sort

Synes det er et kraftig prisfall. Er denne å anbefale?

På forhånd takk for hjelp, ønsker best mulig maskinvare til lavest mulig pris. Derfor jeg har ventet på nyttårsalget.

Makspris rundt 6k.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke topp oppdatert for tiden, men syns det ser bra ut til prisen.

Anbefaler å kjøpe i butikk så kan du levere tilbake innen 50 dager hvis du ikke er fornøyd. Kjøpte en Asus ROG 15" tidligere i år som jeg ble misfornøyd med støvnivået på og leverte tilbake. Ingen spørsmål, pengene tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ofte sånn, bra cpu hvertfall på den, 4 kjerne som bruker lite strøm.

Hadde 1050 på den forrige maskinen, skulle jeg opp på 1060 måtte jeg gått opp fra 8 til 12 tusen ca. Virker veldig drøyt.

Min 3.5 år gamle Asus med core-7 4770hq er fremdeles en meget god maskin, den har 860. Et hdd havari bare, ellers knirkefri, og denne står på 24/7. Veldig god valuta for det man betaler på maskinen TS ser på. Som sagt, anbefaler å handle i butikk hvis du kan,  veldig enkelt å levere inn hvis man ikke blir fornøyd eller til reklamasjon.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...